دبیر: مربیان تیم ملی کُشتی به کار خود ادامه می‌دهند/ فدراسیون نیاز به آرامش دارد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا و غلام محمدی دو مربی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کُشتی بیان کرد: من از تمام بزرگان کشتی می خواهم که کمک دهنده کشتی ایران باشد. یک گروه از بزرگان کشتی تشکیل می دهیم که شامل  کشتی فرنگی و آزاد باشند تا بتوانند کارشناسی های لازم را انجام دهند. محمد بنا و غلام محمدی مربیان تیم ملی با قدرت به کار خود به عنوان سرمربی ادامه می دهند و به عنوان کارشناس می گویم توقع نداشته باشید که این دو تیم در حال حاضر به روی سکو برود.

////دبیر: مربیان تیم ملی کشتی به کار خود ادامه می دهند/  از تیم ملی کشتی توقع سکو نداشته باشید/ فدراسیون کشتی نیاز به آرامش دارد

او در ادامه گفت: فدراسیون کشتی نیاز به آرامش دارد و ۲ گوش شنوا دارم که  نظرات بزرگان کشتی را بشنوم. در بحث فنی کشتی در جایگاه خوبی قرار نداریم و بایدورزشکاران ما تمام تلاششان را بکنند. تیم  ملی جوان شده است و نباید شخصیت کشتی گیران را خدشه دار کرد . همچنین کسی می تواند بر روی سکوی المپیک قرار بگیرد که بتواند مدال قهرمانی جان را کسب کند.

تغییر در فدراسیون کشتی حتمی است

 دبیر افزود: به عنوان شخصی که قبول مسئولیت کرده است بابت کمک دست دراز کردیم و این اتفاق بستگی به علاقه ی دوستان دارد. اگر کسی بتواند کمک کند و نکند یک نوع کم کاری محسوب می شود.لازم نیست همه در فدراسیون باشند و کمک کنند می توانند خارج از فدراسیون هم بسیار مفید واقع شوند. مشکل این است که همه می خواهند یک سمتی را به دست بیاورند اما مهم این است که خدا از کار راضی باشد. مشکل کشور ما این است که همه می خواهند نفر اول باشد که اگر من کنار برود کار ها ساده تر پیش می رود. هر کدام از کادر های فنی رده های سنی  مختلف موفقیتی به دست میاورند نوش جانشان اما اگر با شکست مواجه شوند من باید پاسخگو باشم.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه عنوان کرد: از فدراسیون قبلی رسول خادم تشکر می کنم که زحمات زیادی برای کشتی انجام داده است. حالا که فدراسیون تغییر کرده است تغییرات هم اصولی خواهد بود و اختلافات فردی دخالت داده نمی شود. پیش از انتخابات به نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی  تهمت های زیادی زده شد. او نماینده مجلس است و ثابت کرد که برای ماندن در کشتی نیامده است. اگر همت نعمتی و وزارت ورزش و جوانان نبود انتخابات نمی توانست برگزار شود.

////دبیر: مربیان تیم ملی کشتی به کار خود ادامه می دهند/  از تیم ملی کشتی توقع سکو نداشته باشید/ فدراسیون کشتی نیاز به آرامش دارد

با وجود مشکلات و سختی ها  عقب نشینی نمی کنم

او اظهار کرد: هنوز برای مدیریت فدراسیون کشتی تفویض اختیار نشده ام و از دوشنبه به طور رسمی مسیولیت خودم را آغاز می کنم. درحال حاضر ۴ یا ۵ میلیارد برای فدراسیون نیاز داریم. تامین این بودجه در همین ابتدای مدیریت و با شرایط اقتصادی بسیار سخت است و زمان می خواهد. قرارداد مالی فدراسیون  با حامی مالی حدود یک سال است که تمام شده است و شرایط سخت است. من  دانسته وارد این راه شدم و عقب نشینی نمی کنم . حداقل بودجه برای فدراسیون یک درآمد پایدار داشته  است که بتوانی حقوق کارکنان را پرداخت کنید.

دبیر در پایان گفت: کف بودجه فدراسیون ۴۰ میلیارد و در حالت آرمانی ۱۰۰ میلیارد فدراسیون بودجه است. فدراسیون ها باید به دنبال حامی مالی بروند و علاوه بر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک  باید بازرس کل کشور در بستن نوع قرارداد کمک کند.وقتی مملکتی دچار مشکل اقتصادی می شود شرکت های خصوصی هم تاثیر دارد اما باید در این زمینه تدبیر داشت. هر رشته ای که درگیر جناح چپ و راست بشود دچار مشکل شده است و وزارت  ورزش و جوانان با مدیرست درست در کنترل این موضوع موفق بوده است.


بیشتر بخوانید:

آزادکاران اعزامی به جام زیلکوفسکی معرفی شدند

چرا امیر خادم برای انتخابات کُشتی تایید صلاحیت نشد؟

دبیر: ضمن تشکیل کمیته فنی، به زودی در مورد کادر فنی تیم‌های ملی کشتی تصمیم می‌گیریم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کُشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار