رضاییان: وضعیت مالی در پارس جنوبی خوب نیست

مدیرعامل باشگاه فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شرایط مالی تیم باید درست بشود یا باید از لیگ برتر خداحافظی کنیم، چون هیچ امیدی با این وضعیت نداریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فوتبال پارس جنوبی جم پس از پایان بازی تیمش با گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در زمان بدنسازی هستیم و شاید هنوز آن کیفیت لازم و خوب را نداشته باشیم، ولی اکثر بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کرده ایم و یک جای خالی در تیم باقی مانده است.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم پیش از شروع لیگ برتر عنوان کرد: با این شرایطی که پیش روی مان قرار گرفته باید ۵، ۶ تیم را از لیگ جدا تا با هم رقابت کنند و مابقی تیم‌ها به کار خودشان برسند. لیگ برتر ویترین فوتبال ماست و اکثر تیم‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. واقعا شرایط خیلی سخت است.

رضاییان ضمن تبریک به هواداران و باشگاه شاهین بابت صعودشان گفت: دربی استان بوشهر روز دوشنبه در شیراز شاهد هستیم و این بازی برای آمادگی هر دو تیم است و برد و باخت اصلا مهم نیست! پارس جنوبی جم و شاهین نسبت به بقیه تیم‌ها مشکلات مالی بیشتری دارند و همه‌ی امید این ۲ تیم به هواداران شان است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: از شرایط مالی تیم شاهین خبر داریم و مشکلات آن‌ها مثل بقیه تیم‌ها می‌باشد. همه امیدمان به تلاش بازیکنان است و اگر مشکلات مالی رفع نشود واقعا خطرناک است.

بهرام رضاییان با اعلام اینکه شرایط مالی تیم باید درست بشود یا باید از لیگ برتر خداحافظی کنیم خاطرنشان کرد: هیچ امیدی با این وضعیت نیست و مسئولان باید کمک کنند. با اینکه بازی در خارج از جم بود، ولی ببینید چه قدر هوادار برای حمایت از تیم به ورزشگاه وظیفه آمد. من و امثال من مهم نیستیم و امید و انگیزه مردم از همه چیز بالاتر است.

وی در پایان در مورد شیطنت برخی افراد حول ۲ باشگاه استان گفت: پارس جنوبی جم و شاهین متعلق به استان بوشهر هستند و خداوند آن‌هایی را که شیطنت می کنند را به راه راست هدایت کند. این شیطنت‌ها بین دوستی و محبت ۲ تیم هیچ اختلافی نمی‌اندازد. همه با هم دوست هستیم و برای اعتلای نام استان تلاش می‌کنیم تا به امید خدا جایگاه خوبی را در لیگ برتر به دست آوریم.


بیشتر بخوانید:

جنجال در بازی دوستانه/ کمالوند بازیکنان پارس جنوبی را از زمین خارج کرد

مصاف بوشهری‌های لیگ برتر با فجر سپاسی و گل گهر سیرجان

شاگردان کمالوند راهی شیراز می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار