ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان ایلام تمدید شد

شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از تمدید ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان ایلام تا بیستم مردادماه امسال خبر داد.

شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، با اعلام این خبر گفت: فرآیند ثبت نام سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان ایلام در سه بخش: خدمات، کشاورزی و صنعت انجام می‌گیرد.


وی گفت: بکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی می‌باشد که بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو‌های برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می‌نماید.


شیرخانی با بیان این که هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب افرادی است که تلاش‌های آن‌ها توانسته است تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون آن‌ها ایجاد کند، اظهارکرد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور می‌باشد که می‌توان از آن نام برد.


 وی افزود: کارآفرینان به منظور شرکت در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ بیستم‌مردادماه ۹۸ به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه نمایند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: کارآفرینان ایلامی برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام واقع در بلوار مدرس، طبقه اول، واحد مدیریت اشتغال و کارآفرینی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۶۹۴۹ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ع

تمدید ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.