دبیر کارگروه بررسی مدارک متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران:

بهره‌مندی ۲ هزار خبرنگار از کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس/ پرونده کارت بلیت‌ها هفته آینده بسته می‌شود

خوانساری درباره نحوه توزیع کارت بلیت خبرنگاری میان اهالی رسانه توضحاتی داد.

بهره‌مندی ۲ هزار خبرنگار از کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس/ پرونده کارت بلیت‌ها هفته آینده بسته می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران درباره ارائه کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به خبرنگاران گفت: برای ۷۵۰ نفر از خبرنگارانی که همزمان با ثبت نام طرح ترافیک، برای کارت بلیت مترو و اتوبوس نیز اقدام کرده بودند، پیامک مربوطه ارسال شده و توزیع کارت آن‌ها در حال انجام است.

او با اشاره به انجام سه مرحله ثبت نام کارت بلیت اتوبوس افزود: به طور کلی دو مورد از سه مرحله ثبت‌نام کارت بلیت اتوبوس همزمان با ثبت‌نام طرح ترافیک و مورد سوم پس از ثبت‌نام طرح ترافیک است که اکنون توزیع کارت بلیت‌ها برای مراحل یک و دو است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران با اشاره به ثبت نام ۱۳۰۰ نفر در مرحله سوم گفت: توزیع کارت بلیت‌ها طی هفته آینده انجام می‌شود.

به گفته خوانساری، این کارت‌ها ۴۰۰ هزار تومان شارژ دارد و در صورت اتمام و نیاز به تمدید، شارژ مجدد می‌شود.

او با اشاره به اختصاص ۲ هزار کارت بلیت رایگان برای اهالی رسانه گفت: پیش از این کارت بلیت‌های اتوبوس توسط خود سازمان تهیه و چاپ می‌شد، اما با افزایش هزینه قیمت‌ها و چاپ دچار مشکل شدیم و این موضوع به خارج از سازمان واگذار شد و سبب زمان بردن تهیه آن شده است.

خوانساری با بیان اینکه مشکل فنی در مورد نحوه توزیع کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به‌زودی رفع خواهد شد، گفت: پرونده کارت بلیت‌های خبرنگاری نیز هفته آینده بسته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار