درواز‌ه‌بان تیم فوتبال جوانان استقلال: امیدوارم در تمرینات بزرگسالان شرکت کنیم/ در ایران الگویی ندارم

سینا سعیدی فر گفت: دوست داریم در تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان استقلال شرکت کنیم تا خودمان را نشان دهیم.

دروازه بان تیم فوتبال جوانان استقلال: امیدوارم در تمرینات بزرگسالان شرکت کنیم/ الگویم نویر استسینا سعیدی فر  دروازه‌بان تیم فوتبال جوانان استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از مدیران باشگاه می‌خواهم که به جوانان فرصت بدهند تا خودمان را  ثابت کنیم. هدف این است که به پیراهن شماره یک بزرگسالان استقلال برسم و برای تیم ملی هم افتخار کسب کنم. دوست دارم با استقلال به قهرمانی آسیا برسم و در ستاره سوم سهیم باشم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و با حضور هادی شکوری امسال می‌توانیم نتیجه بگیریم و قهرمان شویم. استراماچونی مربی است که به جوانان اعتقاد دارد و اگر به ما اجازه حضور در تمرینات را بدهد می‌توانیم   خودمان را نشان دهیم.

او درباره الگو‌های ایرانی و خارجی اش برای پست دروازه بانی خاطر نشان کرد: الگوی ایرانی در دروازه ندارم، اما خارج از ایران به سبک مانوئل نویر علاقه دارم و از سبک او الگو می‌گیرم، چون هوادار بایرن مونیخ نیز هستم و تیم ملی مورد علاقه ام نیز آلمان است و در ایران هم از بچگی استقلالی بودم و اعتقادی به جمله کلیشه‌ای فوتبال حرفه‌ای ندارم.

سعیدی فر درباره شکست تیم استقلال در هفته ابتدایی لیگ جوانان گفت: تیم ما با ۱۳ بازیکن در این  بازی حاضر شد و تعدادی از بازیکنان اصلی مان، از روی سکو دیدار را تماشا کردند و روی یک اتفاق تیم ما گل خورد و  ۳ امتیاز را از دست دادیم. این هفته در دربی جوانان با تدابیر کادر فنی توانستیم بازی را ببریم و به صدر نزدیک شویم و این برد را به هوادارانی که از نزدیک بازی ما را تماشا کردند تبریک می‌گویم. تیم ما با کمک کادر فنی به صدر جدول نزدیک خواهد شد و نتیجه‌ای در خور باشگاه استقلال می‌گیریم.

دروازه بان جوانان استقلال در خصوص دربی روز جمعه تصریح کرد: بازی روز جمعه برای ما خیلی مهم بود، چون دیداری با رقیب سنتی مان، پرسپولیس بود و بازی در زمین خودمان برگزار می‌شد و نمی‌خواستیم مقابل هواداران مان نتیجه نگیریم و بسیار تلاش کردیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. عملکرد خوبی در این بازی داشتم و ما یک تیم هستیم و ستاره‌ای نداریم و ستاره ما تیم استقلال است.

او ادامه داد: تا روزی که باشگاه من را بخواهد در خدمتش هستم، چون از بچگی آرزو داشتم در دروازه تیم بزرگسالان استقلال باشم و امیدوارم یک روز این اتفاق رخ دهد.

سعیدی فر بیان کرد: متولد ۱۳۸۰/۱/۲۳ در تهران هستم. در خانواده ما کسی ورزشکار نیست. پارسال در تیم جوانان و امید سایپا بازی می‌کردم و  پیش از آن هم در رده نونهالان تیم ملی بازی کردم در حال حاضر هم عضو تیم ملی جوانان هستم. امسال هم در خدمت باشگاه استقلال هستم.


بیشتر بخوانید: پیروزی استقلال در دربی جوانان


انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم فوتبال جوانان استقلال درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار