۸۲ کشته و مصدوم سه ماه گذشته بر اثر حوادث در ساری

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: در اثر این حوادث سه ماه نخست امسال، ۷۱ نفر مصدوم و ۱۱ نفر نیز جان باختند.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری  در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به امدادرسانی آتش نشانان به ۹۳۲ حادثه در سه ماهه امسال گفت: در عملیات‌های صورت گرفته، ۲۱۱ نفر از هموطنان از حوادث نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه برخی خسارت‌های ناشی از حوادث غیر قابل جبران است، افزود: در اثر این حوادث سه ماهه امسال، ۷۱ نفر مصدوم و ۱۱ نفر نیز جان باختند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش نشانان در ۴۶۴ مورد آتش سوزی و ۴۶۸ مورد حادثه جان و مال شهروندان و هموطنان را از خطرات، صدمات و خسارات احتمالی نجات داده اند.

هاشمی افزود: در این مدت ۳۰۸ عملیات در خارج از محدوده شهری انجام شده که برای انجام این عملیات‌ها ۹۹۰ مامور آتش نشان به محل حوادث اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آتش سوزی‌ها در معابر و گذرگاه‌ها با ۱۷۵ مورد، اماکن مسکونی با ۱۰۳ مورد و در فضای سبز و کشاورزی با ۷۶ مورد رخداده است، گفت: بر اساس گزارش کارشناسان، بیشتر علت آتش سوزی‌ها در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از مواد جامدسوز با عاملیت انسانی، برق و کبریت و ته سیگار بوده است.

هاشمی با بیان اینکه اعلام سریع حوادث از طریق سامانه ۱۲۵ در کاهش خسارت جانی و مالی تاثیر گذار است، افزود: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.

 

انتهای پیام/آ

 

حادثه مرگبار برای یازده شهروند ساروی 

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.