اسنادی از زندگی مشمئز کننده ترامپ

هر اندازه، ابعاد شخصیتی و زندگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را زیر و رو کنیم فقط با انحرافات اخلاقی، فساد مالی و نژادپرستی زننده وی روبرو می‌شویم.

اسنادی از زندگی مشمئز کننده ترامپبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ترامپ همه عمر خود را باکثیف‌ترین روش‌ها به مال اندوزی پرداخت و در زندگی وی هیچ چیزی جز پول ارزش ندارد و همین نکته نیز وی را به فساد اخلاقی و مالی مشمئز کننده سوق داده است.

دفتر تحقیقات فدرال چندین روز پیش اسنادی درباره این زندگی آلوده منتشر کرد و به دست داشتن وی در دادن چندین فقره رشوه پیش از انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر زن که ادعا کرد با وی روابط نامشروعی داشته، اشاره کرد.

این اسناد حاکی است، ترامپ آن زمان که کاندید انتخابات ریاست جمهوری بود ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دنیلز بازیگر، به منظور حمایت از ستاد تبلیغاتی وی پرداخت.

رسانه‌ها و مطبوعات و عامه مردم درباره زندگی زننده ترامپ می‌گویند هیچ نیازی به اثبات آن وجود ندارد، رفتار ترامپ و خانواده وی بزرگترین دلیل بر آن است و، اما ما از باب اینکه شاهدی داشته باشیم سخنان روزانو روبیکوندی بازیگر ایتالیائی؛ همسر پیشین ایوانا اولین همسر دونالد ترامپ را نقل می‌کنیم.

روبیکندی در دیدار با هاف پست درباره فرزندان دونالد ترامپ گفت: دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا و اریک ترامپ پول پرست هستند و دل ندارند، آن‌ها زباله‌هایی مشمئز کننده و لکه ننگ بشریت هستند.

منبع:العالم

انتهای پیام/

مروری بر زندگی مشمئز کننده ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار