بهسازی مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان با اختصاص اعتبار

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان از اختصاص بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور بهسازی مراکز درمانی این سازمان در استان خبر داد.

صادق جلیلی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و بازسازی طرح‌های در حال احداث مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان ها، اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال برای توسط این سازمان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: از اعتبار مذکور، بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شوشتر و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای مجموع بازسازی و توسعه بخش‌های مختلف و درمانگاه تخصصی امیرالمومنین(ع) اهواز در نظر گرفته شده است.

جلیلی مساحت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شوشتر را بیش از ۵ هزار متر مربع و پیشرفت طرح توسعه آن را ۴۵ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: طرح توسعه آن تا اواخر سال ۹۹ به پایان می‌رسد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: همچنین آزمایشگاه بیمارستان شهید مصطفی خمینی در شهرستان بهبهان پس از بازسازی‌های انجام شده در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان، طرح‌های بهسازی و توسعه درمانگاه تخصصی با زیر ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، تعمیرات اساسی و بازسازی بخش‌های اطفال، نوزادان، بخش nicu و راه اندازی رختشوی خانه بیمارستان امیرالمومنین (ع) کلانشهر اهواز را از طرح‌هایی عنوان کرد که تا پایان هفته دولت و دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

به گفته صادق جلیلی، پیش بینی می‌شود طرح توسعه، بازسازی و تعمیر مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی خوزستان در شهرستان‌های مختلف تا پایان سال جاری و سال آینده بهره برداری شوند.

انتهای پیام/گ

بهسازی و نوسازی بیمارستان تامین اجتماعی

برچسب ها: اخبار پزشکی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار