جابری: دیدار سن ایچ با هیئت فوتبال آذربایجان ۳ بر صفر شد/ تاریخ فینال لیگ برتر نوجوانان عوض می‌شود

دبیر کمیته فوتسال گفت: نماینده آذربایجان مدارک بازیکنان را دیر ارسال کرد و ما بازی را 3 بر صفر اعلام کردیم.

آرش جابری دبیر کمیته فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو این بازی اظهار داشت: این کوتاهی از سوی تیم هیئت فوتبال آذربایجان غربی صورت گرفته است و این تیم چون مدارک بازیکنان خود را خیلی دیر در سایت سازمان لیگ فوتسال ثبت کرد، و به همین دلیل موفق نشدند که کارت بازیکنان خود را کامل دریافت کنند و برای بازی با تیم سن ایچ فقط 5 بازیکن این تیم اجازه بازی داشتند.

او افزود: به خاطر این که ما از قبل به تیم ها اعلام کرده بودیم که اگر در ارسال کردن مدارک بازیکنان خود نقصی داشته باشند مجبوریم که بازی های آن ها را لغو کنیم و به خاطر همین موضوع چون تیم فوتسال هیئت فوتبال آذربایجان در ارسال مدارک بازیکنان خود دیر اقدام نمود ما این بازی را 3 بر صفر به نفع تیم سن ایچ اعلام کردیم.

جابری دبیر کمیته فوتسال درباره بازی ۲ تیم غدیر اقلید و آتیه سازان شازند در چارچوب لیگ برتر فوتسال نوجوانان که روز چهارشنبه برگزار شد و باعث شد که حاشیه های زیادی برای این بازی اعم از تبانی به وجود آمده باشد بیان داشت: دو تیم غدیر اقلید و آتیه سازان شازند روز چهارشنبه با یکدیگر دیدار کردند و تا امروز هیچ مدرکی بابت شکایت از سوی تیم آتیه سازان به دست ما نرسیده است. زیرا اگر تیمی می خواهد که شکایت کند ح

تماً باید ۲۴ ساعت بعد از بازی مدارک خود را ارسال نماید، اما تا امروز که من با شما صحبت می‌کنم هیچ مدرک شکایتی از سوی تیم آتیه سازان به سازمان لیگ ارسال نشده است.

او ادامه داد: قرار است که کمیته فوتسال وارد این مسئله شود و این موضوع را ما خودمان در سازمان لیگ بررسی می‌کنیم تا مشکلی به وجود نیاید و خدای نکرده در حق تیمی اجحاف نشود.

آرش جابری دبیر کمیته فوتسال در پایان صحبت هایش در باره فینال لیگ برتر نوجوانان گفت: ابتدا قرار بود که فینال بازی‌های لیگ برتر نوجوانان در تاریخ ۱۴ مرداد ماه برگزار شود، اما به خاطر مسئله‌ای که به خاطر تبانی به وجود آمده بازی فینال در این تاریخ لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است و بعد از حل شدن این موضوع تاریخ دقیق فینال لیگ برتر نوجوانان را اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

ناظم الشریعه، تماشاگر ویژه حساس‌ترین بازی هفته لیگ فوتسال

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛ مس از فرش به عرش/ قمی ها با سوهان میزبان اصفهانی ها/ شاهین شهر میزبان صدرنشین ایران


انتهای پیام/

اظهارات دبیر کمیته فوتسال ایران در خصوص مسائل مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.