اجرای طرح مهربانی در مهر در استان

طرح مهربانی در مهر برای کودکان و دانش آموزان استان‌های سیل زده در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان گفت: به منظور تهیه نوشت افزار ایرانی - اسلامی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل زده، در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور این طرح در استان اجرا می‌شود.
 
یاسر رحیمیان افزود: به دنبال برگزاری موفق پویش بهار مهربانی که با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده اجرا شد، طرح مهربانی در مهر به منظور تهیه نوشت افزار ایرانی - اسلامی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.
 
وی گفت: کتابخانه‌های عمومی سراسر استان به عنوان پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی از امروز تا ۳۰ مرداد ماه آماده جمع آوری نوشت افزار ایرانی - اسلامی و کتاب‌های کمک درسی است.
 
یاسر رحیمیان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روند اجرایی طرح مهربانی در مهر اقلام جمع‌آوری شده پس از ساماندهی و تفکیک، تا تاریخ ۱۰ شهریور به انبار اداره کل منابع ارسال و پس از ارزیابی‌های لازم به استان‌های سیل زده ارسال می‌شود و در اختیار کودکان و دانش‌آموزان این مناطق قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ط
 

طرح مهربانی در مهر برای کودکان و دانش آموزان استان ها سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار