استاندار سمنان خبر داد ؛

ضرورت حفظ بی طرفی و قانون دانی در انتخابات

علیرضا آشناگر گفت : بر لزوم بی طرفی، قانون دانی و زمینه سازی برای حضور حماسی مردم در انتخابات توجه شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: فراهم‌کردن زمینه برگزاری انتخابات یکی از وظایف مهم وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری هاست و مسئولیت اجرای این وظیفه نیز بر عهده فرمانداران و بخشداران به عنوان روسای هیات‌های اجرایی در انتخابات است.

وی با اشاره به حفظ اصل بی طرفی و ممنوعیت استفاده از امکانات و عناوین و جایگاه‌های دولتی به نفع یا ضرر فرد یا گروه خاص در انتخابات را یاد آور شد و افزود : ما وظیفه اصلی برگزاری انتخابات بدون هیچگونه داوری، قضاوت و تاثیرگذاری در اراده مردم را بر عهده داریم و مردم حفظ بی طرفی را توقع دارند و باید در عمل نیز به وضوع قابل مشاهده باشد.

آشناگر تصریح کرد : زمینه سازی انتخابات پرشور برای افزایش مشارکت مردم در دستور کار است و وقتی مردم شما را امین خود بدانند، مشارکت پرشور محقق خواهد شد.

استاندار سمنان به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه کشور همراه با عملیات روانی گسترده مقابل عوامل قدرت و تصمیمی گیری جامعه با هدف مایوس کردن مردم از نظام را خاطرنشان کرد : هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود، اقتدار نظام افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود :  با هدف هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال، همایش مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان سمنان در استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

حفظ بی طرفی و قانون دانی در انتخابات ضروری است

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.