آغاز پذیرش سطح دوم حوزه‌های علمیه خواهران اصفهان

مدیر حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: ثبت نام برای پذیرش طلبه سطح دوم حوزه‌های علمیه خواهران اصفهان از ۲۲ تیرماه آغاز شده است و آزمون در روز هفتم شهریورماه برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا بهرامی مدیر حوزه‌های علمیه استان اصفهان اظهار داشت: تاریخ مفتخر به وجود بانوی مجتهده امین است و و امیدواریم بانوان با الگو قرار دادن راه بانوی مجتهده امین به سطوح علمی بالایی در حوزه علمیه دست پیدا کنند.

او با بیان اینکه در سطح حوزه‌های علمیه اصفهان صد‌ها استاد خواهر در سطوح مختلف داریم که موجب افتخاری برای کشور ماست، ابراز داشت: حوزه علمیه اصفهان مفتخر به وجود دو هزار مبلغ خواهر است که از این میان ۵۰۰ نفر در سطح استاد قرار دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اصفهان با اشاره به اینکه پنج هزار خواهر در حال تحصیل در سطح دو حوزه علمیه اصفهان هستند، گفت: ثبت نام برای ورود به این سطح از ۲۲ تیرماه آغاز شده است و آزمون سطح دور در روز هفتم شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

او ظرفیت پذیرش سطح دو حوزه علمیه خواهران اصفهان را یک هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد گفت: آموزش افراد پذیرفته شده از مهرماه آغاز می‌شود.

بهرامی با اشاره به اینکه تاکنون هفت هزار نفر فارغ التحصیل در سطح دو حوزه علمیه خواهران اصفهان داشته ایم، ابراز داشت: ۴۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان سطح دو در آزمون ورودی سطح سه در ۲۵ خردادماه شرکت کردند و برگزیدگان این آزمون به ۸۵۰ نفر در حال تحصیل در سطح سه اضافه خواهند شد.

او ادامه داد: همچنین ۹۰ خواهر طلبه در سطح چهار حوزه علمیه خواهران اصفهان مشغول تحصیل هستند که هنوز این دوره فارغ التحصیل نداشته است.

انتهای پیام/ی
 


هفت هزار فارغ التحصیل در سطح دو حوزه علمیه خواهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار