مارول ابرقهرمان جدید خود را پیدا کرد/ ناتالی پورتمن به فیلم «ثور» باز می‌گردد

کمپانی مارول در مراسمی جزئیاتی از جدیدترین پروژه‌های سینمایی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، استودیو مارول اعلام کرد سیمو لیو برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» انتخاب شده است.

او با این وضعیت همبازی آکوافینا می‌شود که حضور او نیز در همین مراسم اعلام شده بود. تونی لیانگ هم برای ایفای نقش مانداریان که پیش از این در فیلم سینمایی «مرد آهنی ۳» شاهد آن بودیم، به این فیلم پیوسته است.

عوامل داخلی این کمپانی می‌گویند که لیو یکی از چندین بازیگری بود که در این هفته برای این فیلم تست بازیگری داده بودند، اما کمپانی مارول در لحظه آخر قبل برگزاری این مراسم او را انتخاب کرده است.

فیلم اصلی «شانگ چی» داستان شخصی به نام شانگ است که یک ابرقهرمان نیمه چینی و نیمه آمریکایی است؛ این شخصیت توسط استیو انگلهارت و جیم استارلین خلق شده است. او شخصیتی است که رهبری یک گروه غیر مسلح اما رزمی کار را بر عهده دارد. این فیلم محصول سال ۱۹۷۳ بود.

کمپانی مارول همچنین اعلام کرده است که ناتالی پورتمن به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد و این بازیگر برنده اسکار نقش یک خدای طوفان مونث را بازی خواهد کرد. این فیلم که قبلا حضور کریس همسورث در آن تایید شده بود، چهارمین فیلم با عنوان «ثور» و نام کامل آن «عشق و طوفان» است.

پورتمن پیش از این در فیلم‌های «ثور» محصول سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ ایفای نقش کرده بود، اما در بخش این سوم این فیلم به نام «رگرانوک» غایب بود. این فیلم در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان ۹۹) اکران می‌شود.


انتهای پیام/

ناتالی پورتمن به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد

 

برچسب ها: سینمای جهان ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.