محصص: ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارد/ بحرین حریف آسانی نیست

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: در گروه آسانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار نداریم و سخت‌ترین حریف ما بحرین است.

محصص: ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارد/ بحرین حریف آسانی نیستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: به عقیده من تیم ملی فوتبال ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفته و تنها تیم‌های عراق و بحرین نیستند که در گروهمان حضور دارند. اکنون تیم‌ها در مسیر رشد قرار دارند و دیگر نمی‌توان حریفی را ضعیف قلمداد کرد.

محصص گفت: سخت‌ترین حریف ما بحرین و بعد از آن عراق است. شانس مسلم صعود ما هستیم بدون هیچ تبعیضی، اما نباید بدون تدارکات به این مسابقات برویم. تیم‌های دیگر هم خوب هستند و با بدون آمادگی وارد نمی‌شوند. من به گروه‌های دیگر کاری ندارم و به طور مسلم باید از بازی‌های خانگی خود بهترین بهره را ببریم تا موفق شویم.

وی ادامه داد: هنگ کنگ دارای یک مربی فلاندی توانا است. کامبوج از سال گذشته کی سو کوهاندا بازیکن ژاپنی را در یک دوره‌ای به عنوان سرمربی استفاده کرد و اکنون از مربی آرژانتین بهره می‌برد. حریفان ضعیف ما از بهترین‌ها بهره می‌برند. توانایی ما بیشتر از حریفان است، اما به هیچ عنوان نمی‌توانیم ۴ حریف را ساده بدانیم. عراق از مربی صاحب نام و مربی که هدایت ۳ تیم ملی کشور اسلوانی، عراق و امارات را بر عهده داشته، بهره می‌برد. بحرین سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان پرتغال را در اختیار دارد و این امر نشان دهنده این است که همگی کادر فنی قوی دارند.

وی در ادامه بیان کرد: سخت‌ترین حریف را بحرین می‌دانم چرا که کم و بیش بازیکنانش خصوصیات فیزکی، ذهنی و تاکتیکی ما را دارند و شبیه به هم هستند. هیچ کدام از حریفان ما ضعیف نیستند تیم ملی با بودن ویلموتس که مربی با تجربه در اروپا و آفریقا است و می‌داند برای صعود از مرحله ابتدایی چه برنامه‌ای داشته باشد می‌تواند موفق شود.

محصص ادامه داد: حضور ویلموتس یک امتیاز بزرگ است و دستیارانش نیز عالی هستند و کادر فنی تکمیلی داریم. نمی‌دانم برنامه ویلموتس به چه صورت است، اما بدون شک بازی دوستانه در پی خواهیم داشت. بازی‌های دوستانه به تدارک تیم ما کمک می‌کند و عیار بازیکنان مشخص می‌شود.

 


بیشتر بخوانید:

واکنش ویلموتس به خبر درگذشت سرمربی اش در تیم ملی فوتبال بلژیک

مارک خوش‌شانس یا بدشانس/ تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با چه تیم‌هایی همگروه می‌شود؟

آشنایی با حریفان تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار