اولین اطلاعات منتشر شده از بازی Avengers

استودیو‌های Square Enix و Crystal Dynamics به تازگی اولین اطلاعات بازی Avengers را منتشر کردند.

اولین اطلاعات منتشر شده از بازی Avengersبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو سال از انتشار خبری که اعلام می‌کرد بازی Avengers در حال ساخت است می‌گذرد و از آن زمان تاکنون این بازی مانند رازی پنهان مانده است. اما استودیو‌های Square Enix و Crystal Dynamics که مسئولیت ساخت این عنوان را برعهده داشته‌اند، به تازگی درباره این عنوان صحبت کرده‌‎اند. در کنفرانس شرکت Square Enix که در رویداد E3 2019 بگزار شد، برای اولین بار تریلری از داستان این بازی نمایش داده شد. گیمر در این بازی باید شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کند و در جهان Avengers ماموریت‌هار ا انجام دهد تا دنیای ابرقهرمانان را از وجود نیروهای شیطانی نجات دهد.

در همین مراسم مشخص شد عنوان Avengers علاوه بر بخش داستانی و تک نفره، دراای بخش چند نفره نیز هست اما از این بخش نه حرفی زده شده و نه تریلری نمایش داده شده است. اما استودیو Crystal Dynamics در جلسه‌ای که براتی افرادی خاص برگزار شد، اعلام کرد در بخش چند گیمر باید به تیم‌های چهار نفره بپیوندد و می‌تواند شخصیت مورد علاقه خود را که در ابتدای بازی انتخاب کرده است شخصی سازی کند و ظاهر او را تغییر دهد و به صورت آنلاین با سایر گیمرها مبارزه کند. همچنین این استودیو اعلام کرد بخش چند نفره این بازی رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارد. همچنین تاریخ انتشار این بای نیز توسط استودیو Crystal Dynamics اعلام شد و قرار است این بازی در ۱۵ می سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

اولین اطلاعات منتشر شده از بازی Avengers

Crystal Dynamics همچنین گیم‌پلی این بازی را نیز در پشت درهای بسته به نمایش گذاشت که در آن گیمر هر کدام از شخصیت‌ها اونجرز را به صورت جداگانه کنترل خواهند شد و گیمر پس از انجام هر ماموریت، کنترل شخصیت دیگری را بر عهده خواهد گرفت. برای مثال انجام ماموریت‌هایی که نیاز به پرواز دارند به وسیله آیرون من انجام خواهد شد و ماموریت بعدی که نیاز به جسمی بسیار بزرگ دارد، توسط هالک انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: تعویض خشاب بدون خارج شدن از حالت هدف‌گیری در Call of Duty: Modern Warfare


بسیاری از ماموریت‌های این بازی از روی فیلم‌های این مجموعه ساخته شده است و برای گیمر آشنا خواهد بود. این بازی قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

اطلاعات بازی Avengers

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار