کودک آزار دیده در کارواش از بیمارستان ترخیص شد

مراقبت‌های درمانی کودک آسیب‌دیده در کارواش بوشهر پس از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مبین کودکی که در یکی از کارواش‌های بوشهر آسیب دیده بود حدود یک ماه پیش از طریق اورژانس اجتماعی به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس منتقل‌شد تا دردهایش درمان شود.

حالا به گفته رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، این کودک پس از گذراندن دوره درمانی یک‌ماهه با بهبودی کامل از این مرکز درمانی ترخیص شده و به بهزیستی انتقال یافته است.


بیشتر بخوانید:بررسی روند درمانی کودک آزار دیده در بوشهر/ تشکیل پرونده کودک آزاری+عکس


دکتر عاطفه اسفندیاری افزود: از زمان ورود این کودک آسیب‌دیده همزمان با ارائه خدمات تخصصی پزشکی، واحد مددکاری بیمارستان نیز خدمات حمایتی را برای وی آغاز کرد.

مددکار اجتماعی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت: همزمان با انتقال این کودک هماهنگی‌های لازم با اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی بوشهر نیز صورت گرفت و خدمات تخصصی مشاوره‌ای و مددکاری به وی ارائه شد.

سیمین بهزادی افزود: در تعریف سازمان بهداشت جهانی از مفهوم کودک‌آزاری هرگونه بدرفتاری فیزیکی یا عاطفی، سوءاستفاده جنسی، غفلت یا رفتار همراه با بی‌توجهی یا استثمار تجاری یا انواع استثمار که منجر به آسیب واقعی یا احتمالی به‌سلامت، بقاء، رشد یا کرامت کودک شود را شامل می‌شود و بدون هیچ تردیدی وضع این کودک هشت ساله با تعریف سازمان بهداشت جهانی از مفهوم کودک‌آزاری مطابقت داشت.

وی عنوان کرد: کودک بلافاصله پس از ویزیت متخصص کودکان در بخش کودکان تحت مراقبت‌های ویژه پرستاری و پزشکی قرار گرفت و در این فاصله متخصصان عفونی، جراحی، ارتوپدی، پوست ویزیت و اقدامات درمانی لازم انجام گرفت.

مددکار مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر یادآور شد: کارکنان واحد مددکاری این مرکز از ابتدا تاکنون برای تأمین نیازها و مشاوره روزانه در کنار این کودک بودند.

انتهای پیام/ک

پایان درمان کودک آسیب دیده در کارواش بوشهر

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.