اعتماد زن جوان، عامل دردسر‌های او در اینترنت شد

رئیس پلیس فتا از دستگیری مردی که با سوء استفاده از اعتماد زن جوان پست الکترونیک وی را مسدوده کرده بود، خبر داد.

اعتماد زن جوان، عامل دردسر‌های او در اینترنت شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی در توضیح این خبر، گفت: اوایل تیرماه امسال خانم جوانی ۲۹ ساله با تشکیل پرونده‌ای در دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای به پلیس فتا مراجعه و به ماموران، اظهار کرد: مدتی است که پست الکترونیکی اش مسدود شده است و حساب کاربری وکلمه عبوری را که در اینترنت تعریف کرده است، نمی‌شناسد و دسترسی به محتوای پژوهشی اش غیر مقدور شده است.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران بررسی موضوع را برعهده گرفتند و احتمال دادند که فرد یا افرادی قصد اخاذی از شاکی را دارد، ولی با گذشت مدتی خبری از اخاذی و یا تهدید شاکی نشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه همچنان با گذشت مدتی حساب کاربری شاکی مسدود بود، تصریح کرد: در اقدامات فنی و پلیسی ماموران مردی ۳۴ ساله ساکن بلوار فردوس را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ کاظمی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی متهم در مخفیگاهش با دستور مقام قضائی دستگیر و متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی بود با مشاهده شاکی در پلیس فتا، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: مدتی با شاکی دوست بوده و در این مدت دسترسی به حساب کاربری و رمز عبور پست الکترونیک شاکی داشته است، تا اینکه بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده است. در انتقام آن رمز عبور پست الکترونیک شاکی را عوض کرده است و حدس نمی‌زده که توسط پلیس شناسایی شود.

رئیس پلیس فتا تاکید کرد: حساب کاربری و رمز عبور از جمله اطلاعات شخصی افراد می‌باشد که این اطلاعات نباید در دسترس سایر افراد قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار