رونق تولید ظروف وطنی در اراک

یک واحد تولید ظروف تفلون در اراک ماهانه ۳۰ هزار قطعه ظروف کاملا ایرانی تولید می‌کند.

رونق تولید ظروف وطنی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یک واحد تولیدی ظروف تفلون در شهرک صنعتی ایبک آباد اراک با تولید ماهانه ۳۰ هزار قطعه ظروف نچسب توانسته برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۲هزارو۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

رضایی، مدیرعامل کارخانه ظروف تفلون در اراک  در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: این واحد تولیدی با دو خط تولیدی ۲۲ سالی است که در حال فعالیت است و کالای کاملا ایرانی تولید و روانه بازار می‌کندو محصولات این کارخانه با ارتقا کمی وکیفی و کاهش قیمت تمام شده با رقبای خارجی خود و محصولات وارداتی مقابله می‌کند.

رضایی افزود: بدلیل حمایت و خرید بالای مردم از این کالا و تامین نیاز داخل صادرات محصولات به کشور‌های همجوار را قطع کرده ایم و با دریافت تسهیلات رفع موانع می‌توانیم ظرفیت تولید و اشتغال را به ۳ برابر افزایش دهیم و صادرات را نیز از سر بگیریم.

قمی، رئیس هیئت مدیره کارخانه ظروف تفلون در اراک گفت: مواد اولیه این واحد تولیدی از کارخانه آلومینیوم اراک تامین می‌شود و این امر یعنی محصولی صددرصد ایرانی وارد بازار می‌شود.

باقری، مدیر خط تولید کارخانه هم گفت: محصولات این کارخانه در ۴۰ مدل و ۲۰ رنگ تولید می‌شود.

منصوری، مسئول واحد کنترل کیفیت این واحد تولیدی گفت: تمامی محصولات باید از نظر کیفیت بررسی شوند و در صورت داشتن مجوز می‌توانند از خط تولید و کارخانه خارج شوند.

کارگران این کارخانه تولید ظروف نچسب هم برند محصولات این کارخانه را رضایت مردم در طول سال‌ها فعالیت خود در این واحد تولیدی عنوان کردند و از سهم خود در تولید ملی ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام / ج

یک واحد تولید ظروف تفلون در اراک ماهانه ۳۰ هزار قطعه ظروف کاملا ایرانی تولید می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.