افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال ۹۷ تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان اردبیل افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم تجلیل از فعالان حوزه پزشکی ورزشی که در محل سالن همایش رضازاده برگزار شد با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی در سال ۹۷ گفت: بیمه شدگان ورزشی استان اردبیل در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۶.۷۸ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ تعداد بیمه شدگان بانوان ۱۲.۳۶ درصد افزایش داشته بطوری که بیشترین آمار افزایش بیمه شدگان بانوان مربوط به شهرستان نمین با ۶۲.۰۲ درصد بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین درصد افزایش بیمه در مجموع شهرستان‌های استان اردبیل مربوط به کوثر با ۵۵.۳۸ درصد بوده که این شهرستان در افزایش تعداد بیمه شده آقا هم با ۴۰.۹۲ درصد در راس قرار گرفت.

آقاخانی اضافه کرد: در مجموع رتبه بندی‌ها براساس تعداد بیمه شدگان، شهرستان اردبیل با ۳۴ هزار و ۹۹۵ بیمه شده، پارس آباد با ۷ هزار ۱۵۰ بیمه شده و مشکین شهر با ۵ هزار و ۶۴۶ نفر در جایگاه‌های اول تا سوم هستند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط هیات پزشکی ورزشی افزود: بالغ بر ۵۱۷ میلیون تومان خدمات رایگان هیات پزشکی ورزشی در سال ۹۷ به ورزشکاران استان اردبیل ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات رایگان هیات پزشکی ورزشی در اردبیل

برچسب ها: بیمه ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار