ورود حضرات آیات جوادی آملی و سبحانی به مشهد

حضرات آیات جوادی آملی و سبحانی در سفری زیارتی و علمی، وارد مشهد شدند.

حضرات آیات جوادی آملی و سبحانی به مشهد آمدندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد،  حضرات آیات عظام، جوادی آملی و سبحانی برای زیارت و فعالیت‌های علمی با استقبال نمایندگان حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی وارد مشهد شدند.

آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع تقلید، که برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و انجام برنامه‌های علمی به مشهد سفر کرده است، در ابتدای مراسم استقبال نمایندگان حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی با اشاره به مقام والای امام هشتم گفت: امام رضا علیه السلام به مقامی رسیده است که هر کس در هر موردی به رضایت برسد، این رضایت به واسطه وجود مبارک امام هشتم می‌باشد.

معظم له در مدت اقامت ده روزه خود در مشهد مقدس علاوه بر برنامه‌های روزانه و جلسات علمی، دیدار‌هایی را نیز با علما، فضلا و شخصیت‌های برجسته شهر مشهد خواهد داشت.

همچنین، آیت الله العظمی سبحانی علاوه بر زیارت مضجع منور رضوی و در کنار برنامه‌های مختلف و دیدارها، از ۳۰ تیر درباره سلسله دروس اندیشه اسلامی به مدت دو هفته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محل مدرسه علمیه عالی نواب به بحث الدراسات الفلسفیه بین الرفض و القبول می‌پردازد.

انتهای پیام//ف.ح
 
 

سفر علمای دینی به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.