کشف ۳۰ تن گندم در انبار/توقیف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز سی ام تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث سی ام تیر ماه سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه سی ام تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۰ تن گندم در انبار

فرمانده انتظامی خرامه از شناسایی یک انبار و کشف ۳۰ تن گندم دپو شده خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول جوکار فرمانده انتظامی خرامه اظهار کرد: کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک انبار دپوی گندم را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل موفق شدند ۳۰ تن گندم قاچاق را کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده، ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی نی ریز گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از یک کامیون کشف شد.

سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی نی ریز اظهار کرد: با اعلام اخباری مبنی بر حمل سوخت قاچاق توسط یک کامیون در یکی از محور‌های مواصلاتی، بلافاصله مأموران کنترل خودرو‌ها را در این محور تشدید کردند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی، یک کامیون در این خصوص توقیف و در بازرسی از آن ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی بود، کشف شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف کامیون حامل ۹۹ راس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک کامیون و کشف ۹۹ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۹۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده، برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اقرار سارق به ۱۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری سارق درون خودرو با ۱۳ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات فتی و اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، افسران پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شدند و در یک عملیات غافلگیرانه، آن را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات درون خودرو اقرار کرد، افزود: این سارق حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار