استاندار زنجان خبر داد؛

تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت زنجان

استاندار با بیان اینکه استان زنجان در زمینه سرمایه گذاری در جایگاه سوم کشور است، گفت: حجم سرمایه‌گذاری جدید در واحد‌های تولیدی و صنعتی با پیشرفت بالای ۸۵ درصد که در آینده بهره برداری خواهد شد، به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تحقق ۲۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فتح الله حقیقی استاندار زنجان در نشست روسای شورای اسلامی استان‌های کشور در زنجان گفت: امسال حداقل پنج واحد تولیدی در استان که بین هشت تا ۱۰ سال تعطیل بودند، احیا شده و فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

وی شورا‌ها را نهادی مدنی عنوان کرد که قوانین خاصی دارد و اظهار داشت: باید به نهاد مدنی شورا‌ها احترام گذاشت و از ظرفیت آن در توسعه بهره گرفت.

مقام عالی استان با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله آمریکا و عیادی آن در منطقه با ملت ایران، یادآور شد: باید فهیمد که دشمن چه دسیسه‌ای دارد چرا که اکنون عمق کینه و دشمنی در اوج خود قرار دارد.

حقیقی یادآور شد: همه مسئولان و مدیران وظیفه دارند که در آرام سازی جامعه تلاش کنند.

استاندار زنجان با اشاره به ویژگی‌های مردم این استان، ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیرخواه زنجان در بروز حوادثی همچون سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، ۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشتند.

وی اضافه کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، غواصان دریا دل و از استان‌های موثر در شکل گیری فرهنگ و تاریخ دینی کشور بوده و از نظر فعالیت موسسه‌های خیریه در کشور بی نظیر است.

حقیقی افزود: در این استان با ارتباط خوب مدیران با اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها کار‌های بزرگ و مهمی انجام شده که با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت، درصورت اجرای آن توسط دولت زمان بیشتری باید صرف آن‌ها می‌شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه، شورای اسلامی و شهرداری شهر زنجان برای اجرای طرح توسعه بیمارستان، ولی عصر (عج) از حق خود گذشتند و این کار توسط بخشی خصوصی انجام خواهد گرفت، یادآور شد: در صورت اجرای این طرح توسط دولت باید برای هر تخت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستانی۲ میلیار و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌داد که این کار را خیرین عهده دار شدند.

انتهای پیام /ک 

نشست روسای شورای اسلامی استان‌های کشور در زنجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.