استفاده از روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت صدقه در اصفهان

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت:از این پس در برخی از محل های کم تردد و در معرض خطر سرقت، به جای استقرار صندوق های صدقات از یک تابلو ی اطلاع‌رسانی در رابطه با به کارگیری روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت صدقه استفاده می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: به منظور تسهیل مشارکت خیران در دستگیری از نیازمندان، از این پس در برخی از محل‌های کم تردد و در معرض خطر سرقت، به جای استقرار صندوق‌های صدقات از یک تابلو‌ی اطلاع‌رسانی در رابطه با به کارگیری روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت صدقه استفاده می‌شود.

محمدرضا متین پور افزود: هم اکنون کد پرداخت #۰۳۱۸۸۷۷، سامانه پیامکی ۸۸۷۷، نرم‌افزار‌های سنا و سکه، سامانه پرداخت ۰۹۶۸۸۷ در بستر تلفن همراه و ثابت و همچنین پایگاه اینترنتی emdad.ir در اختیار مردم نیکوکار استان اصفهان برای همکاری با کمیته امداد است.

او بابیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۴۵۸ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در معابر، اماکن عمومی و منازل شهروندان اصفهانی توزیع‌شده است، گفت:الکترونیکی شدن پرداخت صدقه به صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی و همچنین افزایش سرعت انتقال کمک‌های مردمی به نیازمندان کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: جمع‌آوری صدقه به روش سنتی و بر مبنای صندوق‌های فیزیکی به قوت خود باقی است و جایگزینی این صندوق‌ها با روش‌های الکترونیکی در یک روند بلندمدت دنبال می‌شود.

با توجه به جمعیت ۱۸۳ هزار و ۹۸۱ نفر افراد زیرپوشش این نهاد، سهم هر مددجو از صدقات، به‌طور میانگین ماهانه ۱۲۶ هزار ریال است.

انتهای پیام/م

 

ساماندهی صندوق های صدقه در استان اصفهان

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.