برگزاری برنامه های جذاب در ناژوان اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت:برنامه‌های جذابی همزمان با آغاز فصل تابستان در منطقه ناژوان، جاده سلامت و میدان جنگاهی در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شفیعی مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه برنامه‌های جذابی همزمان با آغاز فصل تابستان در منطقه ناژوان، جاده سلامت و میدان جنگاهی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در این راستا هر روز برنامه‌ای برای آشنایی کودکان و نوجوانان با بازی‌های حرکتی و ورزشی و همچنین جمعه‌ها ایستگاه‌های سفالگری و نقاشی با دست در مجاورت جاده سلامت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر جمعه با همکاری هیئت‌های ورزشی، آموزش‌های همگانی برای آشنایی بیشتر شهروندان و گردشگران با با رشته‌های ورزشی کمتر شناخته شده در میدان جنگاهی ناژوان برگزار می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان عنوان کرد: ایستگاه‌های ورزشی هر روز در ضلع جنوبی و شمالی رودخانه زاینده رود در مجموعه ناژوان فعال است که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است البته به صورت دائمی در طول سال نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنگ ناژوان در صورت تداخل نداشتن با مناسبت‌های خاص هر شب از ساعت ۲۱ در میدان جنگاهی ناژوان برگزار می‌شود.

شفیعی با اشاره به استقبال طیف‌های مختلف مردم از جاده سلامت و ایستگاه‌های سلامت در روز‌های پنج شنبه و جمعه هر هفته، افزود: با هماهنگی کمیته سلامت سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان و همکاری سایر ارگان‌های مربوطه مثل دانشکده علوم پزشکی، برنامه‌های مربوط به سلامت در جاده سلامت ناژوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام ناژوان، خاطرنشان کرد: فاز اول احداث کلکتور آب فضای سبز ناژوان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و عملیات اجرایی مخزن شماره سه آب فضای سبز نیز آغاز شده و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: این طرح‌ها برای صرفه جویی و استفاده بهینه از آب انجام می‌شود. با توجه به فرسودگی شبکه لوله ناژوان طرح احداث کلکتور در سطح منطقه ناژوان مصوب شد و احداث کلکتور در ضلع شمالی رودخانه امسال آغاز شده که پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است.

شفیعی ادامه داد: احداث فاز دوم این کلکتور نیز در ضلع جنوبی رودخانه و با هدف آبرسانی به منظور حفظ فضای سبز انجام می‌شود.

وی افزود: مطالعات اولیه احداث جاده سلامت سه انجام شده است و این جاده در مرحله طراحی است. این جاده به موازات جاده سلامت یک احداث و عملیات اجرایی آن در چند ماه آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

 

عملیات اجرایی جاده "سلامت سه" بزودی آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار