معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

الویتی جز نظام و انقلاب نداریم/  نباید از قطار انقلاب پیاده شویم

سردار آبنوش گفت : ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم و اگر به شهدا اقتدا کنیم به راه راست هدایت خواهیم شد.

الویتی جز نظام و انقلاب نداریم/  نباید از قطار انقلاب پیاده شویمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادواره سه شهید گمنام تیپ 12 قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه اگر مراقب نباشیم انقلاب ما شکست می خورد گفت : اگر نظام و انقلاب ما شکست بخورد تا 900 سال اسمی از انقلاب و اسلام به میان نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه ما الویتی جز نظام و انقلاب نداریم گفت : ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم و اگر به شهدا اقتدا کنیم به راه راست هدایت خواهیم شد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما نباید حوادث تاریخ را فراموش کنیم گفت : حوادث تاریخ درس عبرتی برای انسان ها است و عبرت همواره انسان ها را بیدار می کند.

ما هر چه داریم از شهدا داریم

سردار آبنوش با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا داریم و باید همیشه هم پیمان با این عزیزان باشیم تصریح کرد : شهدای گمنام مصداق بارز این سخنان است چراکه اینان بدون آنکه به دنبال اسم و رسم و دنیا باشند با عشق به امام و انقلاب و در راه اسلام از هر چه داشتند گذشتند و با جان و دل در راه این وطن ، آرامش و امنیت جان خود را فدا کردند.

وی در پایان از حماسه و رشادت استان سمنان و تیپ 12 قائم (عج) در عملیات مرصاد گفت : شما که امروز در این استان و تیپ 12 خدمت می کنید کاری چه بسا سخت تر از نیروهای دیگر دارید چرا که مهر کلام رهبری زینت بخش این سپاه است و همواره باید خوش بدرخشید تا یاد غرورآفرین مرصاد هم چنان پر افتخار باقی بماند که البته با شهدای مدافع حرم که در این تیپ وجود دارد این را به جد ثابت کرده اید.

انتهای پیام / ر

سردار آبنوش در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار