آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۳۱ تیر ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدولبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند تلفن‌های هوشمند امروزه، از قدرت و کیفیت کافی برای انجام بخش بزرگی از کار‌های روزانه ما را دارند، اما واقعیت آن است که برای انجام یک‌سرس از کار‌های روزمره، نیاز به نمایشگر بزرگ‌تر به شدت احساس می‌شود. وب‌گردی، تماشا فیلم و عکس، انجام بازی و طراحی و یادداشت‌برداری، از جمله این فعالیت‌های کاربران هستند که برای انجام دادن آن باید یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت داشت. از این رو تبلت‌های مختلف با امکاناتی فراوان از جمله تجهیز شدن به قلم مخصوص یا کیبورد، تولید می‌شوند تا نیاز کاربران را رفع کنند. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۵ تیر ۹۸ نگاهی بیاندازیم

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند. **

شرکت مایکروسافت

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از خانواده تلبت‌های مایکروسافت در بازار وجود دارد که شامل سرفیس پرو ۶، سرفیس پرو، سرفیس پرو ۴ و سرفیس GO می‌شود و خریداران بر حسب نیاز خود می‌توانند نسخه‌های متنوع این مدل‌ها را انتخاب نمایند. اکثر مدل‌های مایکروسافت به صورت هیبریدی و دارای کیبورد تولید شده‌اند تا همزمان به‌صورت یک لپ‌تاپ قدرتمند نیز کاربرد داشته باشند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

شرکت لنوو

تولید مدل‌های متنوع رمز موفقیت لنوو است، در حال حاضر این شرکت با تولید مدل‌هایی مانند یوگا بوک و آیدیاپد میکس به دنبال عرضه نسخه‌های ارزان قیمت‌تر تبلت‌های ترکیبی در بازار است، از طرفی دیگر مدل‌های این شرکت برای کاربران معمولی تبلت‌ها طراحی شده و فروش خوبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ در حال حاضر به همراه سری گلکسی بوک، با تولید سری گلکسی تب S، A و E با رنج قیمتی متفاوت سعی در جذب مشتریان با هر نوع خواسته‌ای برآمده است. البته سری گلکسی A جدید این شرکت نیز به‌تازگی وارد بازار شده که دارای مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

شرکت ایسوس

ایسوس نامی مورد اعتماد در حوزه تولید تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آید. تولیدات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردارند و جزو محصولات پرفروش بازار نیز محصوب می‌شوند. در حال حاضر چندین مدل مختلف از سری زن‌پد این شرکت در بازار یافت می‌شود و خریداران می‌توانند بر حسب نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

شرکت اپل

علاوه بر آن که تولیدات شرکت اپل طرفداران مخصوص به خود را دارد، مدل‌های متنوع آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو در بازه سخت افزاری و قیمتی بالا به محبوبیت این مدل‌ها کمک زیادی کرده است. در بازار ایران نیز شاهد حضور خوب تبلت‌های این برند هستیم. خریداران می‌توانند آیپدپرو و آیپدایر‌های ۲۰۱۹ اپل را نیز که چند هفته پیش وارد بازار شدند را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خرید در نظر بگیرند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

شرکت ایسر

ایسر مدل‌های زیادی در بخش تبلت‌های خود تولید می‌کند، اما در حال حاضر تنها چند مدل از سری وان ۱۰ و اسپایر سویچ در بازار یافت می‌شود و خریدارانی که مشتری محصولات ایسر هستند، فعلا حق انتخاب زیادی ندارند. به انتخاب در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

شرکت هوآوی

یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در جهان شرکت هوآوی است که در بازار تبلت‌ها نیز حضور فعالی دارد. سری مدیاپد این شرکت در حال حاضر از محبوب‌ترین تبلت‌های بازار در جهان است که چندین مدل محدود آن در بازار ایران نیز به‌فروش می‌رود. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

برند‌های ایرانی

در حال حاضر تبلت‌های شرکت ایکس‌ویژن، نارتب و جی‌ال‌ایکس در بازار وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. تبلت نارتب لوازم جانبی زیادی در جعبه خود دارد که جزو نکات مثبت این محصول به شمار می‌رود، تبلت‌های ایکس‌ویژن و جی‌الی‌ایکس مناسب تمامی افراد است و از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۳۱ تیر) +جدول

گزارش از عبدالله مطیع


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول 


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار