احداث و تحویل ۱۶ باب مسکن به مددجویان روستایی کمیته امداد خوزستان

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از احداث و تحویل ۱۶ واحد مسکونی با همکاری موسسه خیریه اشرف الانبیا در روستای محروم شادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با اشاره به اینکه لزوم توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و تأمین مسکن مناسب و مقاوم از اصلی‌ترین برنامه‌های این نهاد به منظور امنیت و آسایش مددجویان است گفت: با امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و موسسه خیریه اشرف الانبیا، ۸۰ واحد مسکن برای مددجویان فاقد مسکن با الویت ایتام و زنان سرپرست خانوار احداث می‌شود.

وی بیان کرد: با توافق انجام‌شده، ۸۰ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان‌های آبادان، اروند، خرمشهر، شادگان و کارون، سوسنگرد و هویزه احداث می‌گردد که از این تعداد ۱۶ واحد مسکونی امروز در شادگان به بهره‌برداری رسید.

موصلی بیان اینکه یکی از راهبرد‌های محوری کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان کمک به تأمین مسکن آن‌ها است اظهار داشت: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و همچنین هم‌افزایی امکانات، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مؤسسات خیریه اشرف الانبیا و علی ابن ابیطالب به امضا رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان تصریح کرد: نشست مشترکی با مدیران مؤسسات خیریه اشرف الانبیا و علی ابن ابیطالب و نماینده بنیاد مسکن، با محوریت همکاری با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در جهت توانمندسازی مددجویان در حوزه مسکن، استفاده از تجارت و افزایش تعاملات به منظور گسترش خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

احداث خانه برای مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.