بسیج امکانات، نهادها و افراد برای خاموش کردن شعله‌های آتش

چند روزی است آتش به جان درختان و جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد افتاده و همچنان خاموش نشده است.

بسیج امکانات و افراد برای خاموش کردن شعله‌های آتشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آتش‌سوزی در منطقه بهرام‌بیگی و شبلیز شهرستان دنا گفت: حجم آتش‌سوزی کوه خامی و جنگل‌های و مراتع روستا‌های شادگان، شابهرام، لار، فتح و نیمدور باشت وسیع است و علی‌رغم همه تلاش‌ها آتش هنوز مهار نشده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی ادارات و نهاد‌های شهرستان‌های باشت و شهرستان‌های معین گچساران و چرام امکانات خود را برای مهار آتش در خامی باشت بسیج کنند، افزود: معین شهرستان دنا شهرستان بویراحمد است که ادارات و نهاد‌ها امکانات خود را در این شهرستان بسیج کنند.

این مسوول تصریح کرد: علاوه بر ادارات شهرستانی، تمامی ادارات استانی منابع طبیعی، امور عشایر، جهاد کشاورزی، محیط زیست و هلال احمر امکانات خود را تا مهار کامل آتش در اختیار فرمانداری‌های دنا و باشت قرار دهند.

محمدی‌تبار با بیان اینکه مردم در محل حضور دارند و در حال همکاری با نیرو‌های دولتی هستند، گفت: هرگونه قصور و کوتاهی ادارات مذبور در بسیج امکانات پیگرد جدی و قانونی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/م

آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.