ادعای عجیب همدست یک سارق پس از بازداشت در لانه مجردی

نیرو‌های انتظامی پس از دقایقی جست وجو و ردزنی‌های اطلاعاتی، یکی از متهمان مورد ادعای اهالی را در حالی که از پشت بام‌های منازل فرار می‌کرد به محاصره درآوردند و حلقه‌های قانون را بر دستانش گره زدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و دوم تیر، اهالی یک مجتمع مسکونی در بولوار یوسفیه مشهد، در تماس با پلیس ۱۱۰، از تعقیب دزدانی خبر دادند که به منازل همجوار آنان گریخته اند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله گروه گشت انتظامی با دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه مشهد) عازم محل شدند و با اطلاعاتی که از اهالی محل کسب کردند، در پی دستگیری دزدانی برآمدند که به گفته شاکیان، امنیت و آسایش آن‌ها را به خطر انداخته اند!

ماجرای دزدی که برق یک مجتمع مسکونی را قطع کرد

 نیرو‌های انتظامی پس از دقایقی جست وجو و ردزنی‌های اطلاعاتی، یکی از متهمان مورد ادعای اهالی را در حالی که از پشت بام‌های منازل فرار می‌کرد به محاصره درآوردند و حلقه‌های قانون را بر دستانش گره زدند. این متهم ۴۰ ساله که در همان اطراف سکونت داشت مورد شناسایی چند تن از شاکیان قرار گرفت که در ادامه مشخص شد همدست او نیز در یکی از واحد‌های آپارتمانی محل وقوع سرقت‌ها زندگی می‌کند!

وقتی نیرو‌های انتظامی با دستور قاضی هادی شریعت یار (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به لانه مجردی همدست متهم رفتند، او هر گونه نقش خود در سرقت‌های منطقه را انکار کرد و مدعی شد که تنها با «ح-ن» (متهم دستگیر شده) رفاقت دارد! در عین حال «ح-س» نیز با دستور مقام قضایی دستگیر شد و متهمان به مقر انتظامی منتقل شدند. «ح-ن» که ادعا می‌کند فقط یک سابقه کیفری دارد در بازجویی‌ها گفت: من چیزی از منازل اهالی محل سرقت نکرده ام! فقط اشتباهی به منزل شاکیان رفته بودم! چرا که خودم در همان محل سکونت دارم!

وی در پاسخ به سوال نیرو‌های تجسس کلانتری که چگونه منزل خودتان را نشناختید؟ گفت: توضیحی در این باره ندارم! ولی شاکیان نیز لوازم سرقتی خودشان را از من نگرفته اند!

گزارش ها حاکی است، در همین حال متهم دیگر پرونده نیز که با دستورات ویژه دادیار شعبه ۶۲۴ مجتمع قضایی شهید کامیاب مشهد مورد بازجویی قرار گرفته بود، با بیان این که شش فقره سابقه کیفری سرقت و مواد مخدر دارد، گفت: من در منزل مجردی خودم نشسته بودم که چند نفر در خانه ام را زدند. دیدم یکی از دوستانم به نام «ح-ن» را گرفته اند و می‌گویند که من او را به منزل خودم برده ام و همدست او هستم! در حالی که سرقتی انجام نداده ام!

بنابراین گزارش، اظهارات دو متهم به سرقت در حالی بود که چهار تن از شاکیان وی با حضور در کلانتری مدعی شدند، «ح-ن» با بریدن کابل‌های ساختمان برای سرقت، موجب قطع برق منازل ساکنان محل شده است و برخی از شاکیان نیز از سرقت لوازم کار و ابزار مشاغل و همچنین اتصالات لوله‌کشی شکایت داشتند.

آنان مدعی بودند «ح-س» که در یکی از واحد‌های آپارتمانی محل سکونت دارد معتادان و سارقان زیادی را به منزلش می‌آورد که آن جا را به پاتوق خطرناکی تبدیل کرده و امنیت و آرامش را از اهالی گرفته اند؛ بنابراین گزارش، با دستور مقام قضایی، «ح-ن» روانه زندان شد و قاضی پرونده دستورات ویژه‌ای را برای شناسایی شاکیان و لوازم سرقتی صادر کرد تا تحقیقات در این باره ادامه یابد.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار