موج قبح شکنی روی «دیوار» / یک عدد خانم جوان همسفر شدن لطفا!

آگهی‌های عجیب و نامتعارف در سایت دیوار هر روز ابعاد متفاوت تری پیدا می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قبل‌تر‌ها آگهی‌های استخدام تنها به نیازمندی روزنامه‌ها خلاصه می‌شد و خبری از فضای مجازی نبود. در روزنامه‌ها قبل از چاپ آگهی، اصالت و درستی آن کنترل می‌شد تا تبلیغی خلاف شرع یا دروغ در روزنامه چاپ نشود، اما اکنون با وجود سایت‌هایی مثل دیوار و شیپور پای آگهی‌ها به فضای مجازی باز شده است. آگهی‌هایی که گا‌ها به خاطر قبح شکنی‌ها و شرم آور بودنشان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیع و انتقاد‌های زیادی به همراه داشته است.

چند تبلیغ شرم آور که در سایت دیوار منتشر شده و به تازگی در فضای مجازی دست به دست می‌شود مربوط به آگهی آقایان برای هم خانه شدن یا مسافرت با خانم‌ها بود. در یکی از این آگهی‌ها آمده است: «به یک خانم جوان بدون همسر برای مسافرت با کامیون به خارج از کشور نیازمندیم.»

آگهی دهنده قید کرده است که وی همسر نداشته باشد، جوان باشد و محدودیتی برای رفتن به سفر هم نداشته باشد و در حد معمول هم آشپزی بلد باشد!

عنوان این آگهی صرفا همراهی این خانم با آقا در سفر است و تأکید بر مستقل بودن خانم برای همراهی کردن خود گویای میزان شرم آور بودن این آگهی است که نشان می‌دهد آگهی دهنده به دنبال چیست؟!

پیش از این انتشار عکس‌های خصوصی مردم به عنوان گمشده، فروش مشروبات الکلی، فروش لوازم سرقتی و ... نیز در این سایت رخ داده است.

کاربران به این قبح شکنی دیوار که به دلیل نبود نظارت اتفاق می‌افتد واکنش نشان دادند و خواستار برخورد مراجع قانونی با آن‌ها شدند.

کاربری نوشت: «آیا مسئولان سایت دیوار خودشون خجالت نمی‌کشن این جور آگهی‌ها رو خانواده شون ببینن!»

کاربر دیگری نوشت: «یکی آگهی داده بود به یک خانم مجرد خوش تیپ و خوش صحبت و خوشگل و با کلاس و خوش لباس و خوش اندام و خوش بو برای کار در فروشگاه لباس نیازمندیم... در صورت تمایل عکس هاتون رو بفرستین به تلگرام فلان... با شرایط عالی.. ماهیانه سه میلیون...!»

کاربری هم نوشت: «این سایت‌ها (دیوار) متاسفانه جولانگاهی برای دلالان، سارقان و خلافکار‌ها شده تا با خیال راحت قبح شکنی کنن.»

موج قبح شکنی روی «دیوار»

موج قبح شکنی روی «دیوار»

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
برسد به دست وزیر جوان
Netherlands
امیر محمد دهقانی سانیج
۰۹:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
چشم دل مسولان فضای مجازی روشن.
آخرین اخبار