حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران+ تصاویر و فیلم بازسازی صحنه قتل/ حضور علی دایی در دادگاه

حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران امروز در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به صورت علنی برگزار شد. این جلسه دادگاه با حواشی همراه بود که در ادامه می‌خوانید.


بیشتر بخوانید؛ مشروح سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد به دست نجفی، شهردار اسبق تهران


(ساعت ۰۸:۲۱) سومین جلسه دادگاه نجفی امروز در حالی برگزار شد که پسر میترا استاد به همراه دایی و وکلایش اولین افرادی بودند که وارد دادگاه شدند.

(ساعت ۰۸:۲۶) وکلای نجفی منتظر حضور دختر و داماد نجفی جلوی درب دادگاه هستند.

در سومین جلسه دادگاه نجفی چه گذشت؟

(ساعت ۰۸:۳۹)  قاضی کشکولی هم اکنون وارد دادگاه شد. وکلای نجفی نیز پس از ورود قاضی وارد دادگاه شدند.

(ساعت ۰۹:۰۳)  محمدعلی نجفی در حالی که پوشه آبی رنگ به دست داشت، لحظاتی پیش وارد محوطه دادگاه شد.

(ساعت ۰۹:۲۰)  مسعود استاد برادر میترا استاد امروز قبل از شروع سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران درباره اینکه بزرگترین آرزوی خواهرتان پیش از این قتل چه بود، گفت: بزرگترین آرزوی میترا موفقیت مهیار (پسرش) بود و همیشه می‌گفت:"دلم می‌خواهد مهیار را در بهترین دانشگاه و بر مطرح‌ترین صندلی‌های مدیریتی کشور ببینم و هرروز موفق‌تر شود و همیشه تاکید داشت که مهیار خوب درست بخواند تا بتواند مسیر بهتری برای پیشرفت خود ایجاد کند. "

مسعود استاد در مورد میزان دارایی‌هایی شخصی خواهرش نیز اظهار کرد: خواهرم هیچ سرمایه‌ای نداشت و هیچ سرمایه‌ای از او باقی نمانده است.

(ساعت ۰۹:۲۶) سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران با قرائت آیاتی از قرآن کریم و به صورت رسمی آغاز شد. نجفی در صحن علنی دادگاه در حال گفت‌وگو با وکیل خود گودرزی است.

در سومین جلسه دادگاه نجفی چه گذشت؟+ تصاویر

(ساعت ۰۹:۴۶) قاضی محمدی کشکولی رئیس دادگاه پرونده قتل میترا استاد با اشاره به مقدمه‌ای از دومین جلسه دادگاه محمد علی نجفی گفت: اظهار نظر‌ها باید از سوی وکلای طرفین در چارچوب موازین حقوقی باشد. او گفت: حمیدرضا گودرزی چنان که دفاعی دارد دادگاه استقبال خواهد کرد.

قاضی تصریح کرد: پس از پایان جلسه قبل اظهارنظر‌هایی از سوی وکلا و افراد درگیر پرونده انجام شده که خارج از محیط دادگاه بود و از حیث حقوقی فاقد ارزش قضایی است.

حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران+ تصاویر/حضور علی دایی در دادگاه

به گفته او این اظهارنظر‌ها به نفع دادرسی منصفانه نیست و لازم است صحبت‌ها در چهارچوب موازین حقوقی انجام شود تا برداشت اشتباه از آن‌ها نشود.

(ساعت ۱۰:۰۵) علی دایی در دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافت. دایی در رابطه با علت حضورش در دادگاه به خبرنگاران گفت: به شما ربطی ندارد که مثل اختاپوس دور من را گرفتید.

وی اندکی بعد اظهار کرد: من برای پیگیری کار یکی از دوستانم به دادگاه رفتم که خبرنگاران جلوی من را گرفتند و سوال پیچم کردند؛ نمی‌دانم چرا باید اتفاقات و رفت و آمد‌های من برای دیگران مهم باشد. زندگی خصوصی من به کسی ارتباطی ندارد.

حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران+ تصاویر/حضور علی دایی در دادگاه

(ساعت ۱۰:۵۰) گودرزی وکیل مدافع شهردار اسبق تهران: نجفی هیچ گاه در اعترافات خود نگفته است که اسلحه را گرفتم و مستقیم به سمت میترا شلیک کردم، نجفی انگیزه خود را اختلاف خانوادگی مطرح کرده است و باید بگویم که موکلم هیچ گاه به قتل عمد اعتراف نکرده است و تمام صحبت‌هایش از روز اول یکی بود.

وکیل مدافع نجفی گفت: نجفی بار‌ها گفته است که میترا شانه من را گرفته بود و چند بار گفتم ول کن که این کار را نکرد و کنترلی روی اسلحه نداشتم.

(ساعت ۱۰:۳۹) محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران برای ارائه دفاعیات خود در جایگاه حضور یافت.

 قاضی خطاب به نجفی گفت: درباره نحوه استفاده از اسلحه سه روایت متفاوت داشته اید؛ در بازجویی اداره آگاهی گفته‌اید که خودم اسلحه را مسلح کردم، در جایی دیگر گفته‌اید که یادم نمی‌آید و باز هم اعلام کردید که اسلحه از قبل مسلح بوده است؛ آیا اطلاعات تکمیلی در این خصوص دارید که بگویید؟

نجفی اظهار کرد: ابتدا من شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است، اما بعد‌ها که خودم را پیدا کردم به یاد آوردم که این اسلحه قبلا مسلح بوده است؛ البته بنا داشتم که بعدا خشاب را از اسلحه جدا کنم که این اتفاق افتاد.

وی افزود: اول فکر کردم که ۴ گلوله زده شده، یکی به بالش و سه گلوله دیگر هم زده شده، اما در دادسرا گفتند ۴ گلوله که با احتساب یک گلوله بالش می‌شود ۵ تا گلوله.

قاضی در این لحظه از وی پرسید: دقیقاً بگویید چند گلوله شلیک کردید؟

نجفی بیان کرد: نمی‌توانم تعداد گلوله‌ها را بشمارم. فقط آخرین گلوله که خورد و میترا دستم را رها کرد یادم است که از پشت در وان افتاد. ظاهراً همان ۵ گلوله بوده است.

قاضی گفت: در بررسی صحنه گفته‌اید که رفتید و دو مرتبه کنار جسد نشستید، آن موقع خونی را متوجه نشدید؟

نجفی اظهار کرد: خونی که از سینه آمده بود را دیدم، اما خونی که در کف حمام و خشکیده شده بود را متوجه نشدم. حتی خونی که پایم چسبیده بود را ندیدم و راننده‌ام آقای آقازاده دید و گفت.

قاضی پرسید: چه موقع متوجه شدید به سینه مرحومه گلوله زده شده است؟

متهم گفت: زمانی که دستم را رها کرد و در وان افتاد. جلوتر رفتم دیدم سینه‌اش تیر خورده. دستم را بر روی سر و صورتش کشیدم دیدم فوت شده است. حتی اصابت گلوله به دستش را آن موقع متوجه نشدم و در اداره آگاهی به من گفتند.

حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران+ تصاویر/حضور علی دایی در دادگاه

(ساعت ۱۱:۰۲) فیلم بازسازی صحنه قتل در دادگاه به نمایش درآمد.

 (ساعت ۱۱:۴۴) قاضی کشکولی از روانپزشک‌ها خواست که به جایگاه بیایند.

(ساعت ۱۱:۴۶) قاضی کشکولی از وکیل محمدعلی نجفی خواست که برای بیان آخرین دفاع خود به جایگاه بیاید. گودرزی، وکیل مدافع در آخرین دفاع خود از نجفی گفت: تیراندازی آقای نجفی بی هدف بوده و دستش آزاد نبوده و اظهارات او قریب به واقعیت است.

(ساعت ۱۱:۵۹) مهیار پسر مقتول میترا استاد وارد جایگاه شد. پسر میترا استاد پیراهن خود را که به هنگام روبه رو شدن با صحنه به تن داشت به دادگاه آورد.

قاضی از او پرسید که تعداد کمی دکمه داخل سالن کشف شده است این دکمه ها از کجا آمده است؟

مهیار در پاسخ گفت: من در ساعت ۱۰ و ۱۲ دقیقه به خانه آمدم با جسد مادرم روبه رو شدم و پیراهنم را پاره کردم چون دچار شوک شدم‌ و این دکمه ها متعلق به پیراهن من است.

قاضی : پیراهنت را عوض کردی؟

مهیار: زیر پیراهنم تی شرت داشتم و با همان بیرون رفتم.

در ادامه پسر مقتول میترا استاد، پیراهن خود را که به هنگام رو به رو شدن با صحنه قتل به تن داشت، در دادگاه نشان داد.

حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران+ تصاویر و فیلم بازسازی صحنه قتل/ حضور علی دایی در دادگاه

(۱۱:۵۹) مسعود استاد برادر مقتول بعد از حضور در جایگاه خطاب به قاضی گفت: من شب قبل حادثه که در خانه خواهرم مهمان بودم، متوجه مشاجره ای بین آقای نجفی و خواهرم نشدم.

حواشی سومین جلسه دادگاه شهردار اسبق تهران+ تصاویر و فیلم بازسازی صحنه قتل/ حضور علی دایی در دادگاه

(۱۲:۱۰) قاضی کشکولی در آخرین اظهارات خود ضمن دعوت از نجفی برای اخذ آخرین دفاع گفت: عمل ارتکابی در صحنه قتل و وسایلی که از آن استفاده شده است و اظهارات آقای نجفی را به دقت بررسی خواهیم کرد. ابهامات مرتفع شده است.

همچنین محمدعلی نجفی برای آخرین دفاعیات خود باتوجه به شکایت اولیا دم بار دیگر به جایگاه آمد.

(۱۲:۲۰) نجفی در دفاعیات پایانی خود که در جایگاه حضور پیدا کرد، گفت: تقصیر خودم را در وقوع این جرم می‌پذیرم و ان‌شاءالله مورد رحمت الهی قرار گیرم.

(۱۲:۳۸) قاضی کشکولی ختم رسیدگی دادگاه را اعلام کرد و گفت حکم در موعد مقرر صادر می‌شود.

(۱۳:۰۸) قاضی محمدی کشکولی پس از اتمام سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد و در جمع خبرنگاران درباره ایرادات وارد شده کیفرخواست گفت: این موارد ایراد ماهیتی است و باید منتظر حکم دادگاه باشید.

وی اظهار کرد: قانون مشخص کرده که حکم تا ۷ روز بعد از پایان دادگاه صادر شود.

قاضی در پاسخ به این سوال که به نجفی فرصت دفاع داده نشده است، اظهار کرد: فرصت به اندازه کافی بود.

قاضی کشکولی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کیفرخواست عجولانه نوشته شده است، گفت: این ادعای وکلا است و موارد قضایی که در مراحل مقدماتی انجام شده منطبق با قانون بود.

وی در پاسخ به این سوال که جلسه‌ای برای صلح و سازش بین طرفین پرونده تشکیل نمی‌دهید، اظهار کرد: این خارج از صلاحیت ما است و ربطی به هئیت قضایی ندارد.

قاضی کشکولی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور پدر و مادر میترا استاد در رسیدگی اخلالی ایجاد نمی‌کند، گفت: آن‌ها وکیل قانونی داشتند و وکلا دفاع کردند و منع قانونی وجود ندارد.

(۱۳:۰۴) مسعود استاد پس از پایان سومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل خواهرش و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا درست است که در قبال اخذ مبلغ میلیاردی قرار است، رضایت دهید و اینکه آیا بحث صلح و سازش مطرح است، گفت: خیر اصلا چنین چیزی نیست. وی بار دیگر بر قصاص متهم پرونده تاکید کرد.

وکیل نجفی: برای اخذ رضایت از اولیای دم تلاش کرده‌ایم، اما هنوز موفق نشده‌ایم

(۱۳:۲۸) گودرزی در حاشیه سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد گفت:دفاعیات ما به هم متصل است و بخشی را جلسه قبل و بخشی را امروز ارایه کردیم.

وی افزود: قتل بدون عمد به معنی قتل شبه عمد است و ما نواقصی که در مرحله کیفرخواست وجود داشت را در جلسه اول مطرح کردیم و در جلسه دوم دفاع ماهوی را ارائه دادیم.

وکیل نجفی تصریح کرد: ما تقاضای ارجاع پرونده به کارشناس پزشکی قانونی و کارشناس اسلحه را داریم و با توجه به اخذ آخرین دفاعیات پیش بینی می‌کنیم تقاضای ما پذیرفته نخواهد شد.

گودرزی اظهار کرد: برای گرفتن رضایت از اولیای دم تلاش خودمان را کرده‌ایم، اما هنوز موفق نشده‌ایم. اگر به نتیجه برسیم به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/

در سومین جلسه دادگاه نجفی چه گذشت؟

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
عاقبت مردان هوس باز همینه وگرنه زن خود چش بود اون جای دخترش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
درسته ولی خیلی ها همسر دیگری اختیار کردند و چیزی نشد این از شانس نجفی بود که این جور شخصی گیرش اومد پسرش همان روز اول گفت اختلاف سر مال بود مقتول حوصله نداشت صبر کنه که نجفی به مرگ طبیعی از دنیا بره چون می دونست همه چیز به اسم دخترش بوده اگر پول می خواست باید همون اول شرط میکرد که باید اموالت را بنامش کند و بعد ازدواج کند.البته نجفی هم خیلی بی احتیاطی کرد و فکر کرد همه چیز عادی است.
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۴:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
تابلوعه قتله عمدیه تشخیصش کار سختی نیس این قاضیه هی طولش میده،حکم اعدامو بده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
اقای نحفی خربزه لرز داره ابروی مرد و نبر خودتو بزار جای مقتوله حالتو بگو
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۲۰:۰۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
قاتل میترا کسی نیست جز همان هایی که او را سر راه نجفی قرار دادند واقعا قدرت چقدر بی رحم است که برای حفظ و رسیدن به آن و کنار زدن رقبا از مرگ دیگران و نابودی انسانها اباهی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا روستا
۰۰:۵۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
وکیل نجفی می‌گه مستقیم نبوده یعنی غیر مستقیم بوده زده به دیوار کمونه کرده خورده به میترا فیلم هندی
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۳:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
کاشکی هممون یاد بگیریم که قضاوت نکنیم و در زندگی دیگران تجسس نکنیم هر کی مسئول اعمال خودشه پس مراقب اعمال خودمون باشیم همینارو خوب خوب یاد بگیریم و اجرا کنیم اوضاعمون خیلی بهتر میشه.... من فقط از خدا میخوام عدالت اجرا شود. آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
علی دایی از همون طبقه ثروتمندیه که نجفی ها هستند... وقتی پول داری همه جا میتونی بری و هیچ کس حق سؤال کردن نداره. فعلا همه چی شده پول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اعدام صددرصدحقشه قتل عمدکرده اعتراف هم کرده دنیافهمیده که قتل عمدکرده مردم هوشیارترازاین حرفهاهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اعدام اعدام اعدام فقط اعدام حقشه چون روزاول اعتراف کرده به عمدزدم حالاهم یه مشت ازش دفاع میکنن اگه یک ترلیون دلارهم بده خانوادش رضایت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شاید نجفی تا حدی راست گفته باشه در شوک عصبانیت بود اول اسلحه را برده که بکشه ولی با یک لحظه فکر به عواقبش پشیمان می شه میترا که اسلحه را می بیند می خواد اسلحه را از دستش بگیره چون دست نجفی روی ماشه بوده مچ نجفی یا لوله اسله را به طرف خوش میکشده و نجفی هم دستش را به به عقب یا به سمت خودش می کشیده در این حالت است که دست نجفی که هر بار به عقب می رفته انگشت روی ماشه هم باهاش به عقب می رفته و چون تیر اول شلیک می شه که شاید اولیش به سقف برخورد کرده و میترا در حین کشاکش لوله اسلحه مچ نجفی را به پایین می اورد و چند تیر دیگه شلیک می شود که اخریش چون مقتول با دو دست تلاش می کرده اول به کف دست شلیک می شه
و با برخورد این تیر اخری گلوله افت کرده و به به داخل سینه مقتول وارد می شود
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۱:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
نجفی بی گناه است ولی پدرومادر و برادر میترا گناه کارهستند چرا دختر۳۲سال را به آقای نجفی که ۶۴سال داشته است دادند وزندگی نجفی را خراب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خدا بیامرزه خانم استاد و که بایک صندلی اشتباه نشستن چه بلوایی به پا کرده در دوسال ودوماه که هنوزم ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
صمد ارسلانى (م)
۲۰:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
حكمى كه صادر خواهد شد هرچند كه قطعى نيست و به دادگاه استيناف خواهد رفت ولى عواقبى خواهد داشت : ١) اگر حكم قصاص صادر شود هم حزبى هاى نجفى صدمه خواهند ديد. ٢) اگر حكم قصاص صادر نشود اذهان عمومى از اميدشان به عدالت در دستگاه قضا كاسته خواهد شد. ٣) اقاى گودرزى كارش ابهام سازى بود كه خوب عمل كرد كه پرونده با بار سنگينى به استيناف برود و اين عمل وكلاى صالح و سليم كانون رارنجيده خاطر خواهد كرد كه از وكيل بازى بيزار هستند.
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۹:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
قضاوت رو بذارین برای قاضی! ما چکاره ایم نظربدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
زمان و مکان (اعدام) نجفی جنایتکار را زودتر اطلاع رسانی بکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
زن سوار شده بود به مرکب غرور بدبخت نجفی دلش خوش بود زن گرفته اون زن روانی و بیمار بود قیافه داد میزنه خدا رحمتش کنه مرگ حقش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
پس به عقيده شما بيمار رواني رو بايد با پنج گلوله كشت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
يه وقت حق اون زن بدبخت ناحق نشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نجفی اسلحه بدست؛بابالشت رفته توحمام براقتل زنش ؛به این راحتی وتمیزی؛بعدمیگیدقتل غیرعمد؟مشخصه که قتل صددرصدعمدی بوده؛بعدقتل آقاجقدرخونسردهم تشریف دارن؛بنظرم چنان کار کرده که اگه فاش میشدچه میشد؛باقتل خیال خودشوراحت کرده؛تووزیربودنش هم که اوضاع رودیدید
Germany
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اگر هدفش ترسوندن بوده نیاز به رفتن تا نزدیکیش نبوده از دور با کنترل بیشتری شلیک می کرده اونم یه گلوله . نه اینکه با بالش بره تو حموم 5 گلوله شلیک کنه ، بعد بگه غیر عمدی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
فکر نجفی باشید ازاد بشه با دایی چیکار دارید
Germany
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
چی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نجفی، باید ازاد بشه نجفی بی گناهه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نجفی نمونه ای از نخبگان ایران است. ببینید چه بلایی سرش آوردند. کسی که واقعا برای مملکت مفید بود ببین گیر چه آدمهای بدی افتاده واقعا دلم برای این مرد بزرگ میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
Yeganeh
۱۵:۱۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دلت به حال خودت بسوزه با این طرز فکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دلت به حال خودت بسوزه که به یه قاتل میگی بزرگ مرد ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
آخ که چقد یه عده از کشتن و اعدام و ......خوششون میاد.
حالا اگه قرار باشه ولی دم قاتل بچشو ببخشه شماهایی که خیلی از اعدام لدت میبرید اجازه نمیدید. تو چه میدونی تو زندگی اینا چی گذشته.تو چه میدونی خیلی چیزا تو زندگیشون بوده که نجفی از گفتنش ابا داره....تو چه میدونی چی بینشون گذشته که یک مرد۶۶ ساله رو که یک عمر تو سیاست بوده به قتل یک انسان وادار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه پدرتان را با اظهار نظر خوبتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
بنظر من میترا استاد خودش خودشو کشته
تو چه میدونی
شایدم میترا نجفی رو کشته خودشو بخواب زده
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
علی دایی اسطوره هست
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۶:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دایی خیلی مغروره و خودخواه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
این اقای دایی خیلی بی ادبه ،پول دارد برا خودش دارد ، بی ادب چرا اینقدر برخورد بد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دلش خواسته حضور پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
علی دایی بزرگ مرد ایران زمین مرد خوبیها مرد عمل مرد صداقت و پاکی فردی مهربان و خوش قلب که واقعاً به فکر هم نوع خودش است باید با تمام وجود و در هر کجا و همیشه به ایشان احترام گذاشت و در برابر کارهای خیر ایشان سر تعظیم فرود آورد و ایشان تاج سر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
اینا همه درست. ولی نزاکتم خوب چیزیه، بهتره با ادب بیشتری برخورد کنه تا محبوب باقی بمونه.
Germany
عادل
۱۳:۳۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نجفی را از چشم میلیون ها ایرانی انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
کیا رو میگی؟؟؟ همونا که میترا استاد رو با گلوله ککشتد و قتل رو انداختند گردن نجفی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۳:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
امیدوارم اعدام نشه او این آدم سن وسال گذشته را فریب داده وآقا ی نجفی هم متاسفانه خوب در دادگاه از خود دفاع نمی کند که آزاد شود وضعیت ظاهر شده است این خانم فقط پول می خواسته و بسیار هم بی ادب بوده که اگر چنین نبود از همسر اولش طلاق نمی گرفت که شر آقای نجفی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خدا انشاالله طلاق رو از شما و عزیزات دور کنه ولی هرکسی طلاق بگیره مقصر نیست بلکه ممکنه آسیب هم دیده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
این زن و برادرش طمع کردند،، و دستهای پشت پرده هم بهشون کمک کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اشراف و اشرافزادگان بعید است که اعدام شوند
Germany
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
باید دست اختلاسگرا از بیت المال کوتاه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دایی هرچی به سمت تحصیلات تکمیلی میره از فرهنگ عقب نشینی میکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
گل گفتی
Germany
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
خیلیا اینجورین میزان تحصیلات نسبت عکس داره با فرهنگ و انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
فانی
۱۲:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
از جواب سربالای علی دایی خیلی براش متاسفم/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نجفی اعدام
Iran (Islamic Republic of)
بنایون
۱۲:۳۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اعدام لطفا
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۲:۲۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
عدالت باید اجرا بشه زنت رونمی خواستی به قانون مراجعه می کردی ازخونت بیرونش میکردی طلاق غیابی میگرفتی میرفتی خونه دخترت اما نمی کشتی مگراینکه بخوای مانع ازبین ببری که قتل کردی به عمدوقصاص که هرمردی اززنش سیرشد ونخواستش دست به سلاح گرم وسرد نبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
شما تا حالا عصبی نشدی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نجفی به غیر عمد یکیو میکشه ازش سوال نمیپرسن درجا حکم اعدامشو صادر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
کجایی عمو؟؟؟؟ تو جلسه دادگاه که هر چی خواست از خودش دفاع کرد. حکم اعدام هم که هنوز صادر نشده.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دایی نام ایران دردنیا مطرح کرده درفوتبال:آقایان اداره نظردرباره قهرمان ایرانی نمی شناسندنظرندهند
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۰۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نام ایران را فردوسی وحافظ وسعی و دکتر حسابی ودر سمیعی بلند کرده اند در حالی که هیچ ادعایی هم ندارند نه دلقکی مثل دایی اینکه همش در حال توهین وعصبيت است بطور کلی مریض است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ح دمت گرم خوب جواب دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خدا رو شکر آقای علی دایی هست وگرنه مردم ادب رو باید از کی یاد میگرفتند؟

" لقمان حکیم را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت: از بی ادبان"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
وای چقدر پرو شده این علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
پرو بود بی ادب شده اینها که منفی میدن از دایی حقوق میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
با سلاحی که در اختیار داشته زده زنش رو کشته بعد میگه عمدی نبوده حالا آقای دایی میان این معرکه چکاره است الله و اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
1- تو که کنترلی روی اسلحه نداشتی خیلی ... کردی اسلحه بدست گرفتی
2- علی دایی یک موجود فوق العاده بی ادب و مغرور هست و اصلا و ابداً ارزش نداره که راجع بهش حرف بزنید و مثل بادکنک بزرگش کنید
3 قاتل باید اعدام بشه دیگه این همه کش و قوس واسه چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اختیار قصاص دست ولی می توانه ببخشه و یا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اول باید ثابت بشه قاتل است بعد باید دلیل قتل مشخص بشه بعدش اگه بازماندگانش درخواست قصاص بدن قصاص میشه انقدرم سرعتی که شما میگی لازم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
باید نجفی قصاص بشه ..پس الکی با عمد یا غیرعمدبودنش توجیهش نکنید واقعا خنده دار نیست که نجفی با تفنگ وبالشت...وپنج تا گلوله قاتل بودنشو غیر عمد حساب کنید ؟با وجود همه چیز قتل عمدی بوده وباید قصاص بشه اگه نه مردم همه اعتراض دارند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
مگه تو قاضی ؟ مدارک دست قاضیه نظر نمیده میگه حکم بعدا از رسیدگی صادر میشود تو یدونه مدرک و ندیدی حکم صادر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
مگه فرمون ماشین دستت بوده که نتونی کنترلش کنه! اسلحه دستت بوده شانه تو رو گرفته چرا شلیک کردی ؟ چطور بعد از قتل یک نفر با این همه آبروریزی انقدر خونسرد هستی که روانشناس (جلالی) میاد در مورد خونسردی تو نظر میده انوقت موقع درگیری نمی تونستی خودتو کنترل کنی-
در این مواقع مردم از قاتل هیچ انتظاری ندارند افکار عمومی از قاضی دادگاه انتظار دارند که عدالت رو اجرا کنه. ببینیم چکار میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
شما تو خیابون تنه بهت بزنن میتونی خودت رو نگهداری زمین نخوری؟
هرکسی یک قوت و قدرت بدنی داری این پیرمرده مریضم که بوده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
فعلا که اکنون پول همه چیز با خود اورده یک عده جولان می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل ایوبی
۱۱:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
چرا ریش این آقا را مثل زمانی که جامعه اورا می شناخت درست نکرده اند؟ حالا که مجرم است و قاتل ، ریش میگذارد؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اخه اینم نظر بود که دادی ؟یعنی اگر ریشش را اینگونه اصلاح کرد جرمش کم میشود؟؟یعنی مجرمان و قاتلان هنگام محاکمه ریششان را اینگونه میگذارند؟؟یعنی به نظر شما ریششان را اینگونه گذاشته اند که انسان موجهی نشان داده شود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ریشش چه ربطی داره به کاری که کرده
ریش و مو یک چیز شخصی است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
به هرشکلی باشه اقای نجفی قصاص نمیشه وازاد می شود حتی اگرمحکوم به اعدام بشود حتی اینقدر طرفداردارد که ازادش می کنن این خط واین نشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
تا خانواده استاد رضایت ندهند ایشان صد میلیون هم طرفدار داشته باشه فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
عجب.عمدی نبوده برا همین پنجتا گولوله شلیک کرده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خودش میگه کشتم ولی این اعدام بشونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
بی ادبی بود تو اردبیل که فعلا معتبر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
حرف زدن بلد نیستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دایی خیلی بد صحبت می کنه بچه پرووووو
-
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
کیا اینا را بزرگ کردند همین ما مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
نخیر
Iran (Islamic Republic of)
AZIZMIAR
۱۱:۲۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
درشان یک ورزشکار نیست که اینجوری با قشر خبرنگاران برخورد میکنه آقای دائی بچه های مردم شمارو الگو خودشون قرار میدن اونوقت شما با مردم اینجوری رفتار میکنن والا زشت9
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
چرا بزرگش میکنی تا زیدان هست کسی علی دایی رو الگو نمیکنه
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
علی دایی تو این دادگاه چیکار داره؟ خیلی عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
یعنی آدمای معروف حق ندارن به دادگاه مراجعه کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
آدمای معروف حق بی ادبی ندارند. هرجا میخوان برن برن ولی با ادب باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
والا تو این دوره زمونه تو برای چی می خوای زنده بمونی ؟ به چه درد این دنیا می خوری ؟ دیگه این همه دادگاه و صغری کبری نداره یه نفر رو کشتی می فهمی؟ اگه واقعا بحث فقط اختلافات خانوادگی بوده خوب می تونست ازش شکایت کنه ترکش کنه . حتما اون خانم یه چیزایی از نجفی و شاید خیلی های دیگه می دونسته که نجفی اونوکشته ! نمی شه سر هر اختلاف خانوادگی ادم چاقو به دست و اسلحه بدست بره سمت طرفش انتظار داشته باشه طرفش هول نشه هیچ کاری نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
آها برا همین 5تا گولوله زده.حالا بکو یکیش تصادفی بوده 4تای دیگش چی؟
United States of America
فاطمه
۱۱:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
توراخدا اگه خواستين آزادش كنيدحداقل موهاشوبكشيد دلمون خنک بشه
Iran (Islamic Republic of)
فانی
۱۳:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اینو خوب اومدی ...
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
امروزآزاد نشه صلوات
United States of America
نيما
۱۱:۰۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
تبرئه ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ان شاءالله که بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
ای داد وبیدددااااااددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
داش علی چطولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
بچه جون برو اول زبان یاد بگیر بعد بیا بگم چطوله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
داش علی خوبه ،تازه رفتیم ثبت نامش کردیم کلاس اول دبستان فرهنگ بلکه یادبگیره....
United States of America
مسعود
۱۰:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اعدام فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
کی ؟!علی دایی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
این علی دایی مگه کی هست اینقدر بی ادبه .مگر پول ونسب شخصیت میاره ؟
Iran (Islamic Republic of)
اوند
۱۱:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۸
وقتی کسی میاد دادگاه یا بعنوان شاکی میاد یا متهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
واقعا مثل قلدرها جواب میده همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
میاره اره میاره
Iran (Islamic Republic of)
شبیرو
۱۱:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اون دور دورا که جوونا دنبال درس بودن فوتبال هم نونی نداشت کمتر کسی سراغ فوتبال می فت این آقا بخاطر قدش فقط بخاطر قدش سر خوب میزد از فضای روزگار از سر مایلی کهن برای خودش چهره ای دست و پا کرد وگرنه تکنیک صفر تحرک و چابکی صفر مردم هم ساده به این آقا اهمیت میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
اگر کسی نیست پس چرا هر جا میره انقدر دورش جمع میشن
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۲:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۸
در جواب شیبرو؛
اگه اینجوریه که شما کارشناسی میکنین ، پس متاسفم بر فوتبال سطح اول دنیا ،که اسطوره اش و بهترین گلزن ملی تاریخش علی دایی باشه ، برو داداش من ، بهتره شما برین فوتبال محلات رو کارشناسی کنین، حالا اخلاقش رو زیر سوال میبرید ، درست ولی وقتی هنر فوتبالش رو هم با کارشناسی های تون زیر سوال میبرید اونوقته که آدم نتیجه میگیره مبنای قضاوت تون علمی نیست بلکه تنفر و بد اومدن هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
به گوری چشم دشمنان آقای دایی آقای گل جهان است .فک کنم خوب بشناسی .
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۳:۰۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
علی دایی در بی ادبی استاد کامل است پول لعنتی
-
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
قتل عمد شاخ و دم که ندارد وقتی طرف مقابل را با اسلحه غیر قانونی کشتی ، قتل عمد است ولی با این طرفداری هایی که از اقای نجفی می شود چه می دانم که عدالت اجراء شود !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
زود قضاوت نکنیم تا زمانی که چیزی رو با چشم ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۴ ۳۱ تير ۱۳۹۸
تا زمانی که چیزی رو با چشم ندیدیم قضاوت نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
خوب از نظر خيلي ها ايشان آدم موفق و برجسته اي هستند و به طور حتم ايرادهايي هم دارند. پس بياييد عادت كنيم بالايي ها وبزرگتر ها را نكوبيم خودمان بزرگ شويم حالا در هر حرفه و رشته اي كه باشد
-
علی
۱۰:۳۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
متاسفم برای کسانی که دایی را الگو قرار میدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
شما خیلی متاسف نباش بار روانیش بالا میره . اگه الگوی بهتری سراغ داری بگو اونو الگو قرار بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
دایی هیچی نیست، کدوم فرد این عقده ای رو علی دایی را الگو قرار میده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
شماکه خیلی عجله داری !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۳۱ تير ۱۳۹۸
قانون قانون قانون عدالت برا همه
آخرین اخبار