تد کروز شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ را پیش‌بینی کرد

سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس پیش‌بینی کرد رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ شکست بخورد.

تد کروز شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ را پیش بینی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس، معتقد است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند در انتخابات سال ۲۰۲۰ شکست بخورد. وی پیش‌بینی کرد که یک نامزد دموکرات پیروز این انتخابات باشد.

سناتور هم حزبی ترامپ در مصاحبه‌ای گفت معتقد است انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا همانند شیر یا خط (انداختن سکه) خواهد بود. سناتور کروز شانس ترامپ برای انتخاب مجدد در این انتخابات را ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور فعلی آمریکا ممکن است در این انتخابات شکست بخورد، گفت: کاملا. من شخصا انتخابات ۲۰۲۰ را همانند بازی شیر و خط می‌دانم. فکر می‌کنم (شانس انتخاب مجدد ترامپ) ۵۰-۵۰ خواهد بود.

کروز یادآور شد که او مایل است شاهد انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری باشد. او افزود خشم عامل انگیزشی قدرتمندی است. جناب چپ افراطی از دست ترامپ بسیار عصبانی هستند.

بنا به گزارش اکسپرس، پیرز مورگان، روزنامه‌نگار آمریکایی به تازگی مدعی شده است که تنها دو دموکرات هستند که می‌توانند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شکست دهند. به گفته او، این افراد «میشل اوباما» همسر باراک اوباما و «اپرا وینفری» تهیه کننده و مجری سرشناس آمریکا و جهان هستند.

دموکرات‌های زیادی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شده اند که تاکنون و براساس نظرسنجی‌ها جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق این کشور و منتقد همیشگی ترامپ از شانس بالایی برای شکست او در این انتخابات برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار