آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا در مازندران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور از پرداخت ۹۷ و ۹۰ درصدی مطالبات کلزاکاران و گندمکاران مازندران از اغاز فصل خرید تضمینی تاکنون خبر داد.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه از آغاز فصل خرید تضمینی گندم تا کنون در مازندران ۳۷ هزار و ۴۹۴ تن و ۸۳۳ کیلیوگرم گندم به ارزش ۶۵۳ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۹۲۸ هزار و  ۸۵۶ ریال خریداری شد.
 
وی افزود: از این میزان گندم خریداری شده تاکنون ۵۸۹ میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۸۴ هزار و ۳۸۵ ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی پرداخت شد.
 
جعفری با بیان اینکه تا کنون ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، گفت: گندمکاران مازندرانی ۶۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۴۷۱ ریال از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور طلب دارند.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲کشور افزود: خرید تضمینی گندم در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: کشاورزان کلزا و گندمکار مازندران در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

وی افزود: ۲۳ مرکز شامل ۱۴ کارخانه آرد و سیلو و ۹ مرکز تعاون روستایی جهت خرید محصول گندم در مازندران پیش بینی و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز شد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با بیان اینکه تاکنون ۹۷ درصد مطالبات کلزاکاران استان معادل ۷۳۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال از آغاز فصل خرید تضمینی کلزا تاکنون در مازندران پرداخت شد و گفت:۲۵ میلیارد و ۹۱۴ میلیون و ۴۲۳ هزار ریال دیگر مطالبات کلزاکاران بزودی پرداخت می‌شود.
 
جعفری افزود: ۲۳ هزار و ۳۳۸ تن و ۲۷۸ کیلوگرم کلزا به ارزش ۷۵۹ میلیارد و ۳۷۹ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال از آغاز فصل خرید تضمینی تاکنون در مازندران خریداری شد.
 
وی گفت: مراکز خرید تضمینی کلزا در کمیسون آرد لالاکیاسر ساری و شرکت بهپاک بهشهر همچنان دایر است و آماده خرید کلزا از کشاورزان استان است.

انتهای پیام/آ
 

مابقی مطالبات گندمکاران و کلزاکاران بزودی پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.