بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ تیر ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان سیم برق و مخابرات / کشف محموله موادمخدر / آتش سوزی ۲واحد مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه (۳۱ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان سیم برق و مخابرات

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی گیلان امروز گفت: ماموران پلیس آگاهی ۲ سارق سیم برق و مخابرات را در خانه‌ای در شهر رشت دستگیر کردند.

وی افزود: پلیس در بازرسی از این خانه ۵۰ متر سیم برق و کابل مخابرات به ارزش ۳۵ میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان تصریح کرد: ۲ سارق ۳۵ و ۴۳ ساله به ۱۲ فقره سرقت سیم برق و مخابرات در شهر رشت و ۸ فقره سرقت در صومعه سرا اعتراف کردند.

کشف محموله مواد مخدر

سرهنگ حسین حسن پور، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۰ کیلوگرم تریاک را در بازرسی از کوله پشتی یک مسافر اتوبوس در جاده سراوان - رشت کشف کردند.

وی افزود: زن ۳۵ ساله قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

آتش سوزی ۲واحد مسکونی در رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت امروز گفت: یک خانه ویلایی مسکونی و یک خانه مخروبه در محله ساغریسازان رشت دیشب در آتش سوخت.

وی افزود:۴۲ آتش نشان با ۱۳ خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و با مهار آتش سوزی پشت بام‌های به هم چسبیده، از سرایت آتش به خانه‌های مجاور از ۳ سمت جلوگیری کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با تلاش به موقع آتش نشانان، به چند موتورسیکلت که در خانه مسکونی بود هیچ گونه آسیبی ندید.

شهرام مومنی، علت حادثه را بی احتیاطی چند معتاد در روشن کردن آتش در خانه مخروبه اعلام و تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.