آنتی وار: عربستان و امارات هم از پایان جنگ یمن حرف می‌زنند، هم آن را بمباران می‌کنند!

پایگاه اینترنتی آنتی وار در گزارشی به تناقض ادعا‌ها و عملکرد ائتلاف سعودی در خصوص پایان دادن به تجاوز به یمن پرداخت.

آنتی وار: عربستان و امارات هم از پایان جنگ یمن حرف می‌زنند، هم آن را بمباران می‌کنند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی آنتی‌وار در گزارشی نوشت: عربستان سعودی و امارات ادعا می‌کنند به نقطه عطفی در جنگ یمن رسیده اند. آن‌ها می‌گویند افق جدیدی در این جنگ که بیش از انتظارشان طول کشیده پدیدار شده است.

حتی مقامات امارات می‌گویند ائتلاف سعودی برای «مرحله بعدی» اقداماتش در یمن آماده می‌شود. دقیقا مشخص نیست منظور این مقامات از «مرحله بعدی» چیست؛ آن‌ها فقط به «بازگشت ثبات سیاسی» اشاره می‌کنند.

این پایگاه اینترنتی در ادامه با اشاره به مواضع مداخله‌جویانه و تجاوزکارانه عربستان درباره یمن نوشت: مقامات سعودی از جمله «عبدالله المعلمی» نماینده عربستان در سازمان ملل متحد، می‌گوید زمان پایان یافتن جنگ یمن رسیده است. اما منظور معلمی از پایان جنگ این است که نیرو‌های حوثی (انصارالله) تمام خواسته‌های سعودی‌ها را به جا آورند و تمام قلمروشان را به دولت تحت حمایت آن‌ها تسلیم کنند. اما از آنجایی که جنگنده‌های عربستان و امارات در چند روز گذشته باز هم صنعا –پایتخت یمن- را بمباران کردند، به نظر نمی‌رسد این ادعا‌ها به جایی برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
باید بر کفار سعودی سخت گرفت تا ریشه فساد خشکیده شود
Turkey
ناشناس
۱۰:۰۸ ۳۱ تير ۱۳۹۸
فقط یمن باید این مزدورها و خائنین رو با بالستیک سر عقل بیاره
آخرین اخبار