روند رو به رشد پرداخت صدقه از سوی کردستانی‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: در سه ماه اول امسال، میزان صدقه جمع آوری شده در استان، ۵۳ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

روند رو به رشد پرداخت صدقه از سوی کردستانی‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد رسول شیخی زاده افزود: در این مدت،۸۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم خیر کردستان پرداخت شده که این مقدار در مدت مشابه سال قبل ۵۲۳ میلیون تومان بود.
وی با بیان اینکه تمام کمک‌های جمع‌آوری‌شده هر شهرستان، صرف کمک به نیازمندان همان شهرستان خواهد شد، افزود: این کمک‌ها در راستای تأمین مسکن، سلامت، معیشت، اشتغال و سایر مشکلات نیازمندان هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان به هزینه کرد ۴۴۰ میلیون تومان از صدقات پرداختی مردم خیر کردستان در بخش حمایت و سلامت اشاره کرد و ادامه داد: کمک به درمان و بهداشت مددجویان، ارائه خدمات ویژه به سالمندان، تخصیص ۹۶ میلیون تومان به خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی، کمک به اشتغالزایی، کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند از مهمترین کار‌های صورت گرفته در این بخش است.
در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۷۵ هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات و حمایت‌های این نهاد در استان بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ت

جمع آوری 800 میلیون تومان صدقه در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.