هر یتیم خراسان شمالی هفت حامی دارد

با اجرای طرح اکرام ایتام هر یتیم خراسان شمالی دارای هفت حامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های بسیار موفق این نهاد دانست و گفت: طی سال‌هایی که از اجرای موفقیت‌آمیز طرح اکرام ایتام می‌گذرد، خوشبختانه تمام یتیم‌های تحت حمایت این نهاد دارای حامی هستند.

الهی راد تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را سه هزار و ۱۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ به‌منظور تأمین هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیاز‌های فرزندان محروم از نعمت پدر توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح محسنین در استان نیز اظهار کرد: علاوه بر طرح اکرام ایتام، طرح محسنین نیز از سال ۱۳۹۰ به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین فرزندان خانوار‌های دارای سرپرست بیمار، زندانی و سالمند در استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از سه هزار نفر کودک نیز تحت پوشش طرح محسنین هستند که ۲۳۸ نفر از این کودکان حامی ندارند.

الهی راد بیان کرد: هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۳۵۸ حامی نیکوکار در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد تعامل مستمر دارند که ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر آن‌ها غیربومی هستند.

وی ادامه داد: امسال این حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حدود هفت میلیارد تومان به ایتام نیازمند و فرزندان محسنین خراسان شمالی کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: علاوه بر کمک‌های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد خراسان شمالی مشارکت دارند.

انتهای پیام/د

هر یتیم خراسان شمالی هفت حامی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.