جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تکیه بر توان داخلی یکی از عوامل اقتدار نیرو‌های مسلح است

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تکیه به توان داخلی را یکی از عوامل اقتدار نیرو‌های مسلح دانست.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز با حضور امیر نوذر نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مسئولان استانی و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی در مرکز آموزش علوم و فنون نزاجا در شیراز برگزار شد.

امیر نوذر نعمتی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین وجدید فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه بویر احمد گفت: مهم‌ترین رویکرد و استراتژی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برمبنای تهدیدات، حرکت وبررسی در مسیر صراط مستقیم، پیامبر اسلام (ص)، مقام عظامی ولایت ونیز تبیین نقاط ضعف و قوت گذشته، آینده به ویژه دوران دفاع مقدس است.

او بیان کرد: الگو پذیری از ۱۵ هزار شهید دفاع مقدس، هزارو ۲۲۶ شهید فارغ التحصیل دانشکده افسری، اعتماد به جوانان، وحدت درون و نیز پشتیبانی‌های مردمی، خود کفایی و عدم وابستگی به تجهیزات وسلاح‌ها از خارج از دیگر اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عوامل دیگر پیروزی ایران در ۸ سال دفاع مقدس را وحدت، ایثارگری برگرفته از دین و مکتب برشمرد، و تصریح کرد: حفظ و ارتقاء نیرو‌های رزمی، روحیه تهاجمی در برابر هرگونه تعرض از سوی دشمن، آموزش و تربیت فرماندهان، تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز روزو نیز رسیدن به اهداف ۴ ساله که ۹ درصد آن تحقق یافته از جمله رویکرد آجا است.

امیر نعمتی بیان کرد: عدالت محوری، ولایت محوری و شایسته سالاری از دیگر اهداف نیروی زمینی است و استفاده از ظرفیت‌ها هنگام سیل اخیر که از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۲۸ فروردین سال جاری نشان از حضور جدی ارتش جمهوری اسلامی هنگام هرگونه حوادث است.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تکیه به توان داخلی را یکی از عوامل اقتدار نیرو‌های مسلح دانست و در کنار این عامل موضوع اطاعت از رهبری و توجه به تدابیر مقام معظم رهبری را از علت های افزایش قدرت نیرو‌های مسلح عنوان کرد.

امیر نعمتی بر حرکت جهادی و کیفی سازی آموزش‌ها در مرکز علوم و فنون مکانیزه شهید رستمی شیراز هم تاکید کرد و گفت: فرماندهان، اساتید و دانشجویان این مرکز نباید از قافله پیشرفت عقب بمانند.

فرمانده پیشین ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویر احمد در ادامه این آیین اظهار داشت: درمدت ۳ خدمت توجه به مسائل بنیادین، نظم و انظبات، توجه به فرائض دینی، آموزش، ارتقاء تخصص‌ها وسیستم‌ها، تاسیسات، اماکن و ابنیه‌ها در تمامی حوزه‌ها سرلوحه و در دستور کار قرارگرفته‌است.

امیر سرتیپ ۴ وجیه الله جمشیدی اضافه کرد: با رفتن‌ها و آمدن‌ها قطار خدمت دراقلیم فارس به پایان نمی‌رسد و دراین راستا با آرامش این امانت را دراختیار فرمانده جدید گذاشته وموتور محرکه در برابر موانع خاموش نمی‌شود.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی به عنوان فرمانده جدید ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات چندین ساله امیر وجیه‌الله جمشیدی فرمانده سابق ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

انتهای پیام/م

انتصاب فرمانده جدید ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.