بسته اخبار حوادث امروز سی‌ ویکم تیر ماه ۹۸؛

مهار آتش سوزی جنگل‌های منطقه سه یر بولی/ ۱۰ راس گوسفند بر اثر تصادف در مهران تلف شدند

مهم‌ترین حوادث امروز (سی‌ و یکم تیرماه سال ۹۸) را در این بسته خبری بخوانید.

مهار آتش سوزی جنگل‌های منطقه سه یر بولی/ ۱۰ راس گوسفند بر اثر تصادف در مهران تلف شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مهم‌ترین حوادث امروز (سی‌ و یکم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:آتش سوزی جنگل های منطقه سه یر بولی مهار شد.

شاکرمی بیان کرد:از دیروز و با حضور نیروهای سپاه، منابع طبیعی و گردان تکاور تیپ و پس از ۶ ساعت پیاده روی طاقت فرسا از مناطق صعب العبور منطقه "سه یر" بولی، پیش از ظهر امروز آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون علیرغم مهار آتش سوزی، نیروهای منابع طبیعی به همراه جمعی از نیروهای تکاور برای پوشش و جلوگیری از وقوع احتمالی آتش سوزی در این منطقه مستقر هستند.

 شاکرمی افزود: علیرغم شیطنت برخی رسانه ها در انتشار اخبار مربوط به عمدی بودن و یا نبودن و دستگیری افراد مربوط به این موضوع و نیز انتشار مطالب طبقه بندی شده در جلسه ستاد بحران اما همچنان سرنخ هایی وجود دارد و بعد از تکمیل مراحل، پرونده به مراجع قضایی ارسال خواهد شد و برخورد لازم با رسانه هایی که از این خطوط در شرایط بحرانی عبور کردند صورت می گیرد.

  تلف شدن ۱۰ راس گوسفند  در مهران

سرهنگ قدرت اله شهباز بیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گله احشام در جاده مهران- دهلران واقع در روستای چالاب، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که از دهلران به مهران در حال حرکت بوده با گله احشام کنار جاده برخورد کرده است و بر اثر این تصادف ۱۰ رأس گوسفند تلف و ۱۳ رأس دیگر به شدت آسیب دیدند.

شهبازبیگی ادامه داد: پلیس راه علت اصلی حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرده است.

وی یاداور شد:با توجه به کم عرض بودن محور‌های مواصلاتی، می‌طلبد که رانندگان سرعت مطمئنه را در دستور کار قرار دهند و صاحبان احشام نیز گله‌های خود را در مسیر‌های پر خطر حرکت ندهند.

انتهای پیام/با

بسته حوادث

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.