حادثه‌ای که حاضران در قبرستان را به وحشت انداخت +فیلم

در حالی که تعداد زیادی از افراد سرگرم انجام مراسم دعای سالیانه در قبرستان بودند وقوع یک حادثه همه را به وحشت انداخت.

حادثه ای که حاضران در قبرستان را به وحشت انداخت + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ناگهانی یک خودرو به داخل جمعیت حاضر در قبرستانی در ایرلند موجب زخمی شدن تعدادی از حاضران شد. این حادثه که در ساعت ۴ بعدازظهر روز یکشنبه در قبرستان سنت پاتریکس در شهر «دانداک» ایرلند رخ داد موجب جراحت چند نفر و از جمله جراحت شدید یک مرد سالخورده  شد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه ورود خودرو به داخل جمعیت را نشان می‌دهد.

پلیس محلی ایرلند تایید کرد در حالی که در این حادثه چند نفر از حاضران در قبرستان دچار جراحت سطحی شدند، یک مرد سالخورده نیز دچار جراحت شدید شده است. این مرد که هویتش اعلام نشده است بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. شرکت‌کنندگان در حال انجام مراسم دعای سالیانه در قبرستان بودند که ناگهان این خودرو وارد جمعیت شد. هنوز دقایقی از آغاز این مراسم نمی‌گذشت که این حادثه رخ داد.

یکی از شاهدان عینی به The Irish Times گفت که این خودرو پس از وارد شدن به قبرستان با سرعت زیادی به سمت استیج اصلی محل برگزاری مراسم حرکت کرد. بنا به گفته این شاهد عینی این راننده پس از برخورد با چند نفر از قبرستان گریخت.

در حالی که هنوز انگیزه این راننده از انجام این اقدام مشخص نشده است پلیس محلی ایرلند جست‌وجو‌های خود برای دستگیری او را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ورود ناگهانی یک خودرو به قبرستان چند زخمی بر جای گذاشت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
واوووووو