لحظه نجات زن در حال غرق شدن توسط ماهیگیران محلی +فیلم

زن جوان که حین شنا کردن توسط امواج به داخل دریا کشیده شده بود با واکنش به موقع چند ماهیگیر محلی نجات یافت.

لحظه نجات زن در حال غرق شدن توسط ماهیگیران محلی + فیلم///سه شنبه صبحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوان هندوستانی که حین شنا در ساحل توسط امواج به داخل دریا کشیده شده بود با واکنش به موقع چند ماهیگیر محلی نجات یافت. این زن که هویتش مشخص نشده است در حالی که با مرگ فاصله‌ای نداشت توسط چند ماهیگیر محلی در سواحل جزیره «آرنالا» هند از آب بیرون کشیده شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه نجات این زن را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که ماهیگیران بلافاصله با دیدن این زن که در امواج دریا در جدال با مرگ بود وارد عمل و موفق به خارج کردن او از آب شدند. در این ویدئو  ماهیگیران پس از خارج کردن این زن از آب در حال انتقال او به کنار ساحل دیده می‌شوند. این زن بلافاصله به یک مرکز پزشکی محلی منتقل شد. این حادثه بعدظهر روز ۲۰ ژوئن رخ داد.

پلیس هند در حالی تحقیقات خود را آغاز کرده است که هنوز انگیزه این زن از ورود به آب در هنگام وقوع امواج شدید مشخص نیست. در حالی که گفته می‌شود این زن در هنگام وقوع حادثه در حال شنا در ساحل بود، اما احتمال می‌رود او به قصد خودکشی وارد دریا شده باشد.

انتهای پیام/

واکنش سریع ماهیگیران محلی جان زن در حال غرق شدن را نجات داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار