برخورد با فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کیک و شیرینی در مازندران

رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران از برخورد قانونی با فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کیک و شیرینی بدون مجوز در استان با حکم دادستانی خبر داد.

سید ابراهیم حسینی رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کیک و شیرینی بدون مجوز در استان مورد تایید اتحادیه نیست، گفت: این فروشگاه برای عرضه کیک و شیرینی باید مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و اصناف استان داشته باشند.
 
وی افزود: شهروندان در هنگام خرید از این فروشگاه‌های اینترنتی ابتدا باید کد شناسه و پروانه بهره برداری این کیک و شیرینی‌ها را دریافت کنند و پس از اطمینان یافتن از سالم بودن این شیرینی‌ها نسبت به خرید اقدام کنند.
 
معاون اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: اتحادیه در زمینه ورود واحد‌های صنفی به فضای مجازی و فناوری‌های به‌روز تاکید ویژه‌ای داشته و خواسته شده واحد‌های صنفی به طور مستقیم از فناوری‌های روز استفاده کنند.
 
حسینی به فروش شیرینی‌های سنتی دستفروشان در معابر و خیابان‌های شهر نیز اشاره کرد و افزود:عرضه شیرینی در سطح خیابان‌ها توسط دستفروشان بدون نظارت دانشگاه علوم پزشکی، اصناف، صعت، معدن و تجارت استان است و مورد تایید این اتحادیه نیست.
 
وی افزود: این شیرینی‌ها به دلیل نداشتن برچسب سیب سلامت، کد بهداشتی و تاریخ تولید و انقضا مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی، اتحادیه قنادان و استاندارد استان نیست.
 
وی گفت: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۲۴ یا با اتحادیه استان ۰۱۱ – ۳۳۲۹۲۳۷۷ مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/آ
 


شهروندان مازندرانیاینترنتیکیک و شیرینی خریداری نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار