کشف ۱۲۰ کیلو حشیش با همکاری پلیس استان مرکزی در استان سمنان

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۲۰ کیلوگرم حشیش خبر داد.

کشف ۱۲۰ کیلو حشیش توسط پلیس استان مرکزی در استان سمنان سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۲۰ کیلوگرم حشیش خبر داد.

سرهنگ سپهوند گفت: در تداوم طرح‌های مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر که در کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کردند، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس مرکزی، سرانجام اعضای این باند شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به مرکز کشور می‌باشند.

این عملیات حاصل همکاری پلیس استان مرکزی و استان سمنان بود

وی اظهار کرد: در عملیات مشترک تیم اعزامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس سمنان، در عملیاتی خودرو‌های مذکور شناسایی و در یکی از محور‌های مواصلاتی استان سمنان متوقف شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در بازرسی از یکی از خودروها، ۱۲۰ کیلو گرم حشیش که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی در پایان با تأکید بر وجود عزم راسخ از سوی پلیس استان در مبارزه مستمر و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر افزود: ۴ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.