محدودیت جدید پرسپولیسی‌ها برای کالدرون/ طارمی به جمع سرخپوشان بازنمی گردد

پرسپولیسی‌ها برای گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم شان محدودیت جدیدی در نظر گرفتند.

محدودیت جدید پرسپولیسی‌ها برای کالدرون/ طارمی به جمع سرخپوشان بازنمی گرددبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها برای گابریل کالدرون، سرمربی جدید آرژانتینی تیم شان محدودیت جدیدی در نظر گرفتند و قرار است مصاحبه‌های او با هماهنگی باشگاه و مدیریت انجام شود. در قراردادی که میان ۲ طرف امضا شده، کالدرون برای مصاحبه باید با ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه هماهنگ باشد تا مشکلی در میان قرارداد با حامی مالی و ... ایجاد نشود.

کالدرون از زمان حضور در پرسپولیس به جز ۱ یا ۲ بار دیگر با اصحاب رسانه گفتگو نکرده و دلیل آن هم محدودیت جدید پرسپولیسی‌ها  برای وی است.

لازم به ذکر است، در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ کروات در پرسپولیس، او بدون هماهنگی با باشگاه به برنامه‌های تلویزیونی و خبرگزاری‌ها می‌رفت که با اعتراض پرسپولیسی‌ها همراه بود.

خبر دیگر اینکه برخی رسانه‌های مدعی شدند بار دیگر مذاکرات پرسپولیسی‌ها با طارمی آغاز شد و قرار است این بازیکن به ایران و پرسپولیس بازگردد، اما وی اعلام کرد درحال حاضر به پرسپولیس باز نمی‌گردد و می‌خواهد در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد.

از سویی دیگر گفته می‌شود، گزینه اصلی پرسپولیسی‌ها دی سانتو آرژانتینی است که کالدرون نیز او را تایید کرده، اما قیمت او بالا است و باید دید مدیران پرسپولیس چه تصمیمی درباره این بازیکن خواهند گرفت. این بازیکن که سابقه بازی ملی را دارد، در بالاترین سطح فوتبال جهان (انگلیس - آلمان - اسپانیا) سابقه بازی دارد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار ورزرشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اولویت باشگاه پرسپولیس جذب بازیکن خارجی است و ۳-۴ گزینه داریم که پس از توافق، قرارداد را امضا و اعلام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار