جهانگیری در دیدار با مجمع نمایندگان استان سمنان:

مشکلات و محدودیت آب سمنان باید برطرف شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید مشکلات و مسایل استان سمنان از جمله مسئله محدودیت آب برطرف شود.

باید مشکلات و مسایل استان سمنان از جمله مسأله محدودیت آب برطرف شودبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار  مجمع نمایندگان استان سمنان با  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار سمنان برگزار شد.

 جهانگیری با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سمنان به ویژه در جنوب و شرق این استان تصریح کرد: به طور طبیعی آن دسته از معادن که جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشند با استقبال پیمانکاران مواجه خواهند شد و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت‌های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر استان نیز ترغیب کنند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.


استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه به طرح مسایل و مشکلات استان به ویژه محدودیت‌های منابع استان، حل مشکلات برخی سد‌های استان، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت‌های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، پرداختند.


بیشتر بخوانید: استفاده از نظرات نخبگان ضروری است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار