رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد:

۹ میلیون موتورسیکلت در کشور فاقد بیمه‌نامه

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: در کشور ۹ میلیون راکب موتورسیکلت بدون داشتن بیمه نامه در معابر تردد می‌کنند که راهکار‌هایی را برای تسهیل تهیه بیمه نامه بررسی کرده‌ایم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا سلیمانی در نشست مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی سخن، افزود: ما صندوق را یک مجموعه قوی می دانیم که نه تنها پشتیبان افراد زیاندیده، بلکه پشتیبان شرکت های بیمه است و در زمان مقتضی می تواند به شرکت های بیمه کمک کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با استقبال از عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سال های اخیر نسبت به تقویت تعامل مسئولان صندوق با مسئولان سه قوه تاکید کرد.

وی گفت: درک کامل و دقیق ماموریت های حساس و مسئولیت های ویژه صندوق تامین خسارت‌های بدنی از سوی نهاد قانونگذار و سازمان های اجرایی به پایداری منابع و خدمات رسانی گسترده تر آن منتهی خواهد شد.

سلیمانی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی به عنوان صندوق مکمل شرکت های بیمه ای نام برد و بر ضرورت حفظ و استفاده از نقدینگی های آن تاکید کرد.


بیشتر بخوانید: نرخ بیمه‌های شخص ثالث خودرو‌های سواری اعلام شد + جدول 


رئیس شورای عالی بیمه، نقش فرهنگ سازی را در کاهش سوانح، تعیین کننده و مهم ارزیابی کرد و افزود: در کنار مقوله فرهنگ سازی، مساله طرح "راننده محوری" را نیز در صنعت بیمه دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم راهکارهای پیشگیرانه در کاهش حجم خسارات تاثیر بسیاری دارد.

وی از تردد ۹ میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه در کشور خبر داد و گفت: در نشست‌های متعددی که با نیروی انتظامی، پلیس راهور و نهادهای ذیربط برگزار شد راهکارهای مختلفی را برای کاهش تخلفات و تشویق موتورسیکلت سواران برای تسهیل در تهیه بیمه نامه بررسی کرده ایم که به زودی شاهد نتایج عملی آن خواهیم بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: موتورسیکلت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار