رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی:

اساسنامه تاسیس ۲ صندوق پژوهش و فناوری به تصویب رسید

وحدت با اشاره به اینکه تاسیس دو صندوق نوآوری به تصویب رسید، گفت: یکی از این صندوق‌ها متعلق به دانشگاه آزاد و دیگری به سهامداری وزارت ارتباطات است.

اساسنامه تاسیس دو صندوق نوآوری به تصویب رسیدبه گزارش حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی وحدت،  رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب تاسیس یک صندوق نوآوری با سرمایه هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت: به دنبال مصوبه دولت مبنی بر اجرای آیین نامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نوپا، تاسیس این  صندوق با قید فوریت در دستور کار دبیرخانه قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ این صندوق با سرمایه حدود سه میلیارد ریال و با سهامداری ۴۰ درصدی وزارت ارتباطات و ۶۰ درصدی بخش خصوصی، فعالیت می‌کند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه امیدواریم این صندوق بتواند به رشد استارتاپ ها کمک کند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا این صندوق جدید زمینه رشد استارتاپ های حوزه فناوری را فراهم کند و فضایی برای کار هرچه بهتر آنها فراهم آورد.


بیشتر بخوانید: تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ برعهده صندوق نوآوری است


وحدت درباره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد تصریح کرد: در هشتمین جلسه کارگروه صندوق نوآوری و شکوفایی و در سال ۹۵، تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به تصویب رسیده  اما تاکنون این صندوق عملیاتی نشده بود.

وی در پایان گفت:  در حال حاضر در جلسه چهل و یکم تاسیس صندوق با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

جزئیات تاسیس دو صندوق پژوهش و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار