اجرای ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه‌ ی بهسازی در فرودگاه ارومیه

مدیرکل سابق فرودگاه‌های آذربایجان غربی از اجرای ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه‌ی بهسازی در فرودگاه ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،پرهیزکار، مدیرکل سابق فرودگاه‌های آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت:سطوح نامناسب باند پروازی در سال‌های گذشته ادامه پرواز‌ها رو با مخاطره مواجه کرده بود که در راستای ارتقای ایمنی پروازها، در ۲۱ روز بهسازی و روکش آسفالت باند پرواز انجام شد.

او گفت:فضای ترمینال فرودگاه ارومیه از دهه ۷۰ هیچ توسعه‌ای نداشت و مربوط به پرواز توپولوف‌های ۱۵۰ نفری بود که با طرح توسعه در سه بخش سالن ترانزیت، سالن ورودی و تعویض و تجهیز سیستم‌های گیت و بازرسی، ۱۵۰۰ متر مربع به فضا اضافه شد که رضایت نسبی مردم و پرواز‌ها را در پی داشت.

او افزود:ترمینال پرواز‌های داخلی با ۱۷۰۰ متر مربع که بلااستفاده بود بازسازی شد و با ارتقای به ۴۸۰۰ متر مربع فضای مناسب و استاندارد موجب افزایش ظرفیت ترمینال فرودگاه‌های ارومیه در پذیرش پرواز‌ها شد.

پرهیزگار بیان کرد:میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه‌های بهسازی در فرودگاه ارومیه انجام شده است.

مدیرکل سابق فرودگاه‌های آذربایجان غربی بیان کرد:فرودگاه ارومیه در زمینه صدور روادید به مسافران خارجی، راه اندازی سیستم RVR، نصب سیستم s.f.l.s و ارایه خدمات سوخت به پرواز‌های اروپایی به صورت ۲۴ ساعته جزو اولین فرودگاه‌های کشور است.
 
انتهای پیام/م
 

 

آئین تودیع و معارفه مدیرکل سابق فرودگاه‌های آذربایجان غربی 

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.