پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد در شهرستان ارومیه

در سالجاری بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان ارومیه پرداخت شد.

ایرج بیگ زاده رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان ارومیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در سال جاری برای ۲۳ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد اشتغال ایجاد شده که در این راستا ۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
 
بیگ زاده با اظهار اینکه طرح‌های اشتغال مذکور در مناطق شهری و روستایی اجرا شده اند، افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های خدماتی و دامداری می‌باشند.


او همچنین از احداث و بره برداری ۳ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش خود خبرداد و اظهار نمود: برای احداث واحد‌های یاد شده ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


حمایت بیش از ۷ میلیارد ریالی حامیان از ایتام تحت حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان ارومیه بخش دیگر سخنان خود از جذب ۲۵۰ حامی در سالجاری خبر داد و اظهار نمود: این تعداد حامی از ۲۷۰ کودک یتیم و بی سرپرست حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

بیگ زاده افزود: در سالجاری حامیان در مجموع بیش از ۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال به حساب کودکان تحت خود واریز کرده اند که حمایت مادی حامیان از ایتام نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش دارد.

به گفته بیگ زاده در حال حاضر ۳۵۰ کودک یتیم و ۳۰۱ کودک محسن تحت حمایت این نهاد می‌باشند.

او  همچنین بیان کرد: در سال جاری ۱۰۴ خانوار جدید به چرخه حمایتی این نهاد اضافه شده اند که با این افزایش تعداد خانوار‌های تحت پوشش به ۵ هزار و ۵۵۶ خانوار رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.