ضرورت احیاء و توسعه ورزش‌های پهلوانی درکهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت: احیاء و توسعه ورزش‌های پهلوانی دراستان یک امر ضروری است.

ضرورت احیاء و توسعه ورزش‌های پهلوانی درکهگیلویه وبویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد در نشستی مشترک با رئیس و اعضاء هیئت‌های ورزش زورخانه‌ای با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش‌های زورخانه و پهلوانی در جامعه گفت: ضرورت دارد این ورزش در استان احیاء و توسعه داده شود.

امیر رئوف ایجاد و گسترش نشاط و شادابی سالم در جامعه را یکی از عمده وظایف رسانه ملی دانست و افزود:صداوسیمای مرکز استان همانند سایر مراکز اهتمام جدی در توسعه و ترویج این ورزش باستانی دارد.

وی احیاء و ترویج ورزش باستانی پهلوانی در جامعه را یکی از خواسته‌ها و مطالبات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت:صداوسیما این آمادگی را دارد تا از نقطه نظرات و راهکار‌های پیشکسوتان، ورزشکاران و کارشناسان این ورزش در جهت ترویج و گسترش ورزش زورخانه‌ای در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی استفاده کند.

جمیاری رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای کهگیلویه وبویراحمد هم با تقدیر از تلاش دست اندرکاران و برنامه سازان شبکه دنا در پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این ورزش کهن گفت:یکی از راه‌های مهم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان زمینه سازی و ترغیب جوانان به سمت و سوی ورزش از جمله ورزش پهلوانی است.

غفاری عضو هیات رئیسه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان هم گفت: همه ساله اعتبار خوبی از محل درآمد‌های وصولی مالیاتی استان برای توسعه ورزش اختصاص می‌باید.

 انتهای پیام/غ

اهتمام جدی در توسعه و ترویج  در توسعه ورزش پهلوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.